Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Wolanow  www.wolanow.pl
Aktualności
Tablica ogłoszeń
Wybory
Dane
Organy
Wójt Gminy
Sekretarz Gminy
Skarbnik Gminy
Przewodniczący Rady
Rada
Komisje
Referaty
Prawo lokalne
Statut
Regulaminy
Uchwały
Zarządzenia Wójta
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Inne
Jednostki organizacyjne
Spółki prawa handlowego
Protokoły z sesji rady gminy
Prognozy finansowe
Budżet
Sprawozdania finansowe
Przetargi
° rok 2013
° rok 2012
° rok 2011
° rok 2010
° rok 2009
° rok 2008
° rok 2007
° rok 2006
° rok 2005
° rok 2004
° rok 2003
Wyniki przetargów
Oferty inwestycyjne
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia majątkowe
Informacje nieudostępnione
Udostępnianie informacji publicznej
Ochrona środowiska
Skrzynka podawcza
Program Integracji Społecznej
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Nabór pracowników
Serwis
Wyszukiwarka
Jak załatwić sprawę
Sprawdź stan spraw
Dziennik Ustaw
Instrukcja obsługi
Skrzynka Podawcza 2
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Przetargi > rok 2010 strona główna 

rok 2010
Przetarg nieograniczony na zadanie: kompleksowe
roboty budowlane w zakresie „Remont i
wyposażenie budynków nr 1 i 2 Świetlicy
Wiejskiej w miejscowości Mniszek (gmina Wolanów,
powiat radomski) wraz z budową podjazdu dla osób
niepełnosprawnych oraz budowa ogrodzenia terenu
działki nr 615, na której zlokalizowane są
budynki Świetlicy.  

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

(strona internetowa Gminy Wolanów)

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolanów, ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, woj. mazowieckie, tel. (048) 618-60-51, faks (048) 618-79-41.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe roboty budowlane w zakresie  Remont i wyposażenie budynków nr 1 i 2 Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Mniszek (gmina Wolanów, powiat radomski) wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz budowa ogrodzenia terenu działki nr 615, na której zlokalizowane są budynki Świetlicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe roboty budowlane w zakresie ; Remontu i wyposażenie budynków nr 1 i 2 Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Mniszek (gmina Wolanów wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz budowa ogrodzenia terenu działki nr 615, na której zlokalizowane są budynki Świetlicy.

 

1.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

Budynek Nr 1 ( Świetlica)

  1) prace remontowe budowlane zewnętrzne

- po rozbiórce istniejącego pokrycia z płyt azbestowo-cementowych, wykonanie

  nowego pokrycia dachu z blacho dachówki i nowych obróbek blacharskich,

- wykonanie izolacji termicznej stropu wełną mineralną gr. 15cm

- izolacje z foli paroszczelnej i paroprzepuszczalnej

- poszerzenie i wykucie otworu drzwiowego drzwi zewnętrznych głównego wejścia

- wykonanie wymiany okien drewnianych na okna PCV z profili pięciokomorowych

- wymiana drzwi zewnętrznych stalowych – na drzwi stalowe ocieplone,

  antywłamaniowe,

-wykonanie opaski wokół budynku i chodników ciągu pieszo jezdnego przed głównym

  wejściem z kostki brukowej

-rozbiórka schodów zewnętrznych betonowych na elewacji bocznej

-po rozbiórce istniejącego - wykonanie nowego podestu wejściowego z podjazdem.

- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem EPS 70040 gr. 8cm

 metodą lekko mokrą z wyprawa tynkarska akrylową z gotowych mieszanek w strukturze baranka

– kolorystyka

  ściany, kominy – 0214 i 0235

- inne roboty towarzyszące,

2) prace remontowe budowlane wewnętrzne

- rozbiórka istniejących podłóg z desek i sceny drewnianej

- zamurowanie otworu okienka podawczego oraz wnęk po oknach

- wykucie betonowych parapetów po oknach

- poszerzenie otworów drzwiowych wewnętrznych, wymiana ościeżnic i skrzydeł drzwiowych

- wykonanie nowych podłoży i posadzek z gresu we wszystkich pomieszczeniach

- wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach i sufitach

- malowanie dwukrotne ścian farbą emulsyjną

-          wymiana sceny drewnianej na systemowe podesty sceniczne np. firmy BSC System

-          inne roboty  towarzyszące

3) roboty zakresie instalacji  sanitarnej

-    instalacja sanitarna

-          instalacja wody zimnej i ciepłej

-          wentylacja mechaniczna nawiewna

4) roboty w zakresie instalacji elektrycznej   

  -   wykonanie wewnętrznej instalacji  elektrycznej w budynku.

 

Budynek nr 2 (świetlica)

 

1. Prace remontowe budowlane roboty zewnętrzne

- po rozbiórce istniejących obróbek blacharskich i wykonaniu nowych z blachy

powlekanej ,

- wykonanie izolacji termicznej stropodachu wełna mineralną gr. 15cm

-po wykonaniu częściowych zamurowań otworów okiennych , wykonanie wymiany

okien drewnianych na okna PCV z profili pięciokomorowych oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych

-wykonanie opaski wokół budynku i chodników ciągu pieszego z kostki brukowej od

  budynku Świetlicy I do budynku Świetlicy II.

-rozbiórka schodów zewnętrznych betonowych głównego wejścia

- po rozbiórce- wykonanie nowych schodów wejścia głównego oraz podjazdu dla

   osób niepełnosprawnych

- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem EPS 70040 gr. 10cm

  metoda lekką mokrą z wyprawa tynkarska akrylową z gotowych mieszanek w  strukturze  

   baranka

– kolorystyka

Ściany, kominy – 0058; 0092 i 0169

-inne roboty towarzyszące

PODJAZD DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

1. Charakterystyka ogólna

Pochylnia zewnętrzna przeznaczona do poruszania się dla osób niepełnosprawnych.

Powierzchnia użytkowa –15,36m2

Powierzchnia zabudowy – 18,43m2

roboty zakresie instalacji  sanitarnej

       - instalacja kanalizacji sanitarnej

-    instalacja wody zimnej i ciepłej

roboty w zakresie instalacji elektrycznej

-    wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku.

-    wymiana instalacji odgromowej.

Ogrodzenie terenu działki  nr 615 w miejscowości Mniszek.

1.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną oraz przedmiarem robót.

Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.

1.3. Prace towarzyszące nie objęte dokumentacja projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia:

  1. organizacja i zabezpieczenie placu budowy;
  2. uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego,

1.4.            Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu  
  zamówienia.

1.5.            Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres 
  nie krótszy niż 5 lat.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających; nie dotyczy

 

-  Główny przedmiot zamówienia:   

CPV   45  260000-7;        Roboty w zakresie pokryć dachowych, termomodernizacja.   

Dodatkowy przedmiot zamówienia:  

– CPV    45 110000-1;        roboty rozbiórkowe;

– CPV    45 111200-0;       roboty ziemne

 

CPV     45 332400-7;       prace dotyczące wykonania instalacji urządzeń sanitarnych

– CPV     45 310000-3        roboty inst. elektrycznej.    

                                               

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Termin wykonania zamówienia – do 18 listopada 2010r.

Za termin wykonania zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę gotowości do odbioru przedmiotu umowy wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. Pisemne zgłoszenie gotowości do odbioru dla swej skuteczności musi zawierać adnotację Inspektora Nadzoru o sprawdzeniu i zatwierdzeniu dokumentów odbiorowych oraz możliwości zgłoszenia  Zamawiającemu gotowości do odbioru.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 

Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia.

Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą "zero jedynkową". Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami).

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 razy wykonał zgodnie z  zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 100.000 złotych każda  w zakresie budowy, remontu, przebudowy lub termomodernizacji dachu w obiekcie budowlanym lub obiektach budowlanych stanowiących jeden kompleks lub w ramach jednego zamówienia (umowy) w różnych obiektach budowlanych,

 

Do sporządzenia wykazu robót można wykorzystać załączony do SIWZ wzór.

Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą "zero jedynkową". Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami).

 

III. 3.3. Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonania spełnienia tego warunku  

 

Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

 

Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia.

Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą "zero jedynkową". Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami)

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje osobą, która zapewni kierowanie budową, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego /Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów – Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/.   

 

Do sporządzenia wykazu kadry oraz oświadczenia że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia można wykorzystać załączone do SIWZ wzory.

Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą "zero jedynkową". Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń lub/i dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami).

.

 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

 

Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia.

Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą "zero jedynkową".

Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  • Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
  • Aktualny odpis z właściwego rejestru,  jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert .

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: nie dotyczy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt II.5)

  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
  2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
  3. Pełnomocnictwo (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie

zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna), o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ.

Brak w ofercie ww. załącznika lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty

  1. Zestawienie kosztów sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ oraz zgodnie z warunkami określonymi w § 16 SIWZ.

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena 95%  gwarancja 5%

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian (...)

 

Pełna treść ogłoszenia oraz pozostała dokumentacja przetargu do pobrania poniżej:

 

Dokumentacja przetargu cz.1

Dokumentacja przetargu cz.2

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA z dnia 2010-07-19

 
Data wprowadzenia informacji 2010-07-16 14:07:36 Informację zaktualizowano 2011-01-19 09:55:45, wprowadzający: Karol Faliszewski
wersja do druku
« powrót