Wolanów, dnia 14.06.2011r.
Wójt Gminy Wolanów
Zn. ROŚ.6220.12011
Zawiadomienie stron o zebranych
dokumentach i materiałach przed wydaniem decyzji
Stosownie do art. 10 § 1 kpa organ zawiadamia strony, iż zebrał już wystarczające dowody i materiały do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z wniosku: Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Radomiu, 26-600 Radom ul. Graniczna 24, reprezentowanego przez Zakłady Techniczno - Handlowe ”POSTER” Spółka z o.o. w Radomiu ul. Toruńska 12A dla przedsięwzięcia polegającego na: „ Przebudowie drogi powiatowej nr 3561W Mniszek – Omięcin - Szydłowiec na odcinku od drogi krajowej nr 12 do wsi Wymysłów wraz z odwodnieniem”
Z materiałami sprawy można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy w Wolanowie ul. Radomska 20, powołując się na znak sprawy ROŚ. 6220.1.2011, codziennie w godz. 7,30 do 15,30, pok. Nr 10, oraz z możliwością wypowiedzenia się również co do zgłoszonych żądań wniosku w terminie 7 dni od daty doręczenia zawiadomienia.
Otrzymują:
1.Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu, 26-600 Radom, ul. Graniczna 24
2.Zakłady Techniczno Handlowe „POSTER” spółka z o.o. ul. Toruńska 12A
3.Strony postępowania zgodnie z art. 49 Kpa;
• tablica ogłoszeń w siedzibie Gminy Wolanów
• strona internetowa Urzędu Gminy w Wolanowie www.wolanow.pl
• na tablicy ogłoszeń w sołectwie na trasie projektowanej inwestycji
Wójt Gminy Wolanów
/-/ Krzysztof Murawski |