Wolanów: Modernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Młodocinie Większym wraz z ogrodzeniem. Numer ogłoszenia: 1-7973 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wolanowie, ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, woj.
mazowieckie, tel. 048 618-60-51, fax 048 618-79-41
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Młodocinie Większym wraz z ogrodzeniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac remontowych obejmuje:
- Remont dachu budynku szkoły- tj. wymiana odróbek blacharskich , docieplenie stropodachu
i nowe pokrycie papą termozgrzewalną w systemie Monrock Maxlub - równoważnym
- docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem
- naprawa schodów, wykonanie opaski wokół budynku
- budowa ogrodzenia i inne roboty towarzyszące.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1 roboty rozbiórkowe
454421100-8 – roboty malarskie
45261210-9 – wymiana pokrycia
45261320-3 – kładzenie rynien i rur spustowych
45262600-7 - różne specjalne roboty budowlane
54310000-3 – roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45320000-6 wykonanie zewnętrznej elewacji
453420000-6 wznoszenie ogrodzeń
45111000-8 roboty ziemne
45262300-4 betonowanie
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
30.08.2008r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o
przedłożone przez oferentów dokumenty i oświadczenia.
1) Wykonawcy którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia spełniające wymagane warunki
zostaną dopuszczeni do badania i oceny.
2) Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie
wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
3) Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt. 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ;
2.Formularz stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ;
3.Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;
4.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia
29.01.2004 r.- Prawo zamówień publicznych, należy złożyć, w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty:
4.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
4.2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz
składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert.
5.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał
techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć
następujące dokumenty:
5.1.Udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych za realizację
zamówienia tj. załączenie uprawnień branży budowlanej i elektrycznej z ważnym zaświadczeniem
o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlana odpowiadającą zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia.
6.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:
6.1.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.2.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
7.Potwierdzenie wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.wolanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Radomska 20,
26-625 Wolanów pokój nr.14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
16.06.2008r godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Dokumentacja przetargu. |