Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Wolanow  www.wolanow.pl
Aktualności
Tablica ogłoszeń
Wybory
Dane
Organy
Wójt Gminy
Sekretarz Gminy
Skarbnik Gminy
Przewodniczący Rady
Rada
Komisje
Referaty
Prawo lokalne
Statut
Regulaminy
Uchwały
Zarządzenia Wójta
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Inne
Jednostki organizacyjne
Spółki prawa handlowego
Protokoły z sesji rady gminy
Prognozy finansowe
Budżet
Sprawozdania finansowe
Przetargi
Wyniki przetargów
Oferty inwestycyjne
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia majątkowe
Informacje nieudostępnione
Udostępnianie informacji publicznej
Ochrona środowiska
Skrzynka podawcza
Program Integracji Społecznej
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Nabór pracowników
Serwis
Wyszukiwarka
Jak załatwić sprawę
Sprawdź stan spraw
Dziennik Ustaw
Instrukcja obsługi
Skrzynka Podawcza 2
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Nabór pracowników strona główna 

Nabór pracowników
Ogłoszenie o naborze na stanowisko sekretarza
gminy w Urzędzie Gminy w Wolanowie. 

       SG.210.4.2011                                                                         16.03.2011r.

 

WÓJT GMINY WOLANÓW

ogłasza nabór na stanowisko:

sekretarza gminy

w Urzędzie Gminy w Wolanowie

 

Główne obowiązki:

 

1)      zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym (BIP);

2)      zapewnienie merytorycznej i techniczno – organizacyjnej obsługi posiedzeń organów kolegialnych Gminy,

3)      udział w sesjach rady gminy;

4)      współpraca z  sołtysami i radami sołeckimi;

5)      nadzór nad bazą lokalową Urzędu oraz racjonalnym gospodarowaniem urządzeniami i materiałami na terenie Urzędu;

6)      wdrażanie kontroli zarządczej w urzędzie i jednostkach podległych;

7)      przeprowadzanie okresowych ocen pracowników;

8)      inicjowanie usprawnień i upowszechnianie nowoczesnych metod pracy;

9)      realizowanie polityki zarządzania zasobami ludzkimi w urzędzie,

10)  współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Gminy,

11)  zapewnienie właściwej organizacji pracy urzędu,

12)  prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz czuwanie nad ich terminowym załatwieniem;

13)  współpraca z organizacjami pozarządowymi;

14)  wydawanie wszelkich wymaganych zaświadczeń i poświadczeń urzędowych,

15)  nadzór nad prowadzeniem zadań związanych z wyborami Prezydenta RP,  wyborami do Sejmu i Senatu oraz organów jednostek samorządu terytorialnego.

 

 

Wymagania konieczne:

 

-         obywatelstwo polskie,

-        wykształcenie  wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie         wyższym;

-         pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

-         niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub  umyślne przestępstwo skarbowe,

-         stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

-         nieposzlakowana opinia,

-         co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach:

a)      urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych,

b)      starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych,

c)      urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin oraz gminnych jednostkach i zakładach budżetowych,

d)      biurach /ich odpowiednikach/ związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki,

e)      biurach /ich odpowiednikach/ jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego,

w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach.

lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach:

a)      urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych,

b)      starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych,

c)      urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin oraz gminnych jednostkach i zakładach budżetowych,

d)      biurach /ich odpowiednikach/ związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki,

e)      biurach / ich odpowiednikach/ jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego,

oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.

-        znajomość procedur stosowanych w administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych,  ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy
o zamówieniach publicznych, ustawy o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie, ustawy o finansach publicznych;

-        umiejętność interpretacji i zastosowania w praktyce obowiązujących przepisów prawa;

-        umiejętność komunikacji werbalnej i niewerbalnej;

-        doświadczenia w  kierowaniu zespołem;

-        umiejętność organizowania pracy w zespole;

-        samodzielność, kreatywność, komunikatywność,

-        wysoka kultura osobista,

-        dobra znajomość obsługi komputera – środowisko Windows, pakiet biurowy MS Office.

 

Wymagania pożądane:

-        znajomość języka angielskiego w  stopniu podstawowym

-        poświadczenie bezpieczeństwa.

-        prawo jazdy kat. B.

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

·         życiorys (CV), list motywacyjny;

·         kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

·         własna koncepcja  działania oraz misja Urzędu Gminy w Wolanowie;

·         oryginał kwestionariusza osobowego (do pobrania w Internecie na stronie bip.wolanow.pl w zakładce: nabór pracowników);

·         własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności
do czynności  prawnych i korzystaniu  z pełni praw publicznych (treść oświadczenia zgodna z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. nr 223, poz. 1458) ;

·         własnoręcznie podpisane oświadczenie  o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (treść oświadczenia zgodna z art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. nr 223, poz. 1458)
;

·         własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody
na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

Dokumenty należy    s k ł a d a ć     w terminie:

 

12 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. do 28 marca 2011 r. do godz.15.30 w siedzibie Urzędu Gminy w Wolanowie, pod adresem: ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, pokój  nr 7 lub drogą pocztową w zamkniętej kopercie  z dopiskiem  „Oferta pracy  SG-2011” (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).

 

Inne informacje:

·         osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;

·         oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;

·         otrzymanych dokumentów nie odsyłamy;

·         kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej;

·         oferty osób nie zakwalifikowanych i  nie odebrane przez zainteresowanych zostaną zniszczone.

 

                Nabór  zostanie przeprowadzony zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Wolanowie  zatwierdzonym  Zarządzeniem Wójta Gminy Wolanów nr 188/2010 z dnia 11 lutego  2010 r. z późniejszymi zmianami.

 

                                                                                                           

                                                                                                          Wójt

 

                                                                                                                             /-/ Krzysztof  Murawski

 

 
Data wprowadzenia informacji 2011-03-16 15:29:12 Informację zaktualizowano 2011-03-16 15:32:27, wprowadzający: Karol Faliszewski
wersja do druku
« powrót