Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Wolanow  www.wolanow.pl
Aktualności
Tablica ogłoszeń
Wybory
Dane
Organy
Wójt Gminy
Sekretarz Gminy
Skarbnik Gminy
Przewodniczący Rady
Rada
Komisje
Referaty
Prawo lokalne
Statut
Regulaminy
Uchwały
Zarządzenia Wójta
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Inne
Jednostki organizacyjne
Spółki prawa handlowego
Protokoły z sesji rady gminy
Prognozy finansowe
Budżet
Sprawozdania finansowe
Przetargi
° rok 2013
° rok 2012
° rok 2011
° rok 2010
° rok 2009
° rok 2008
° rok 2007
° rok 2006
° rok 2005
° rok 2004
° rok 2003
Wyniki przetargów
Oferty inwestycyjne
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia majątkowe
Informacje nieudostępnione
Udostępnianie informacji publicznej
Ochrona środowiska
Skrzynka podawcza
Program Integracji Społecznej
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Nabór pracowników
Serwis
Wyszukiwarka
Jak załatwić sprawę
Sprawdź stan spraw
Dziennik Ustaw
Instrukcja obsługi
Skrzynka Podawcza 2
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Przetargi > rok 2008 strona główna 

rok 2008
Przetarg nieograniczony na budowę boiska
wielofunkcyjnego w Publicznej Szkole Podstawowej w
Sławnie. Numer ogłoszenia: 128217 - 2008. 

Wolanów: Budowa  boiska wielofunkcyjnego w Publicznej Szkole Podstawowej w Sławnie

Numer ogłoszenia: 128217 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wolanowie, ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, woj.

mazowieckie, tel. 048 618-60-51, fax 048 618-79-41

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1 OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego w Publicznej Szkole Podstawowej w Sławnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie nie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są kompleksowe roboty budowlane w zakresie budowy boiska wielofunkcyjnego w Publicznej Szkole Podstawowej w Sławnie.

   Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje:

        a) budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 22 x 44 m.

  b) wykonanie odwodnienia terenu boiska

   d) zagospodarowanie terenu

W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projektami budowlanymi.

Uwaga:

 

  1. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.
  2. Przed rozpoczęciem układania nawierzchni syntetycznej Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia autoryzacji producenta dla oferowanej nawierzchni syntetycznej wystawionej na Wykonawcę na zadanie objęte przetargiem.     

 

 

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): - 45232452-5; roboty w zakresie odwadniania                                                                                       terenu

                                                                       - 45232452-5;         roboty w zakresie                                                                                                                         odwadniania terenu

 

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:

15.10.2008r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 6.500,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny

spełniania tych warunków:

1.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

 

1.1.     Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ),

1.2.     Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.3.     Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności:

 

a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych (minimum 1) o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie boiska sportowego o nawierzchni syntetycznej ( z wyłączeniem boisk z trawy syntetycznej) o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł każde , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (dla min. 1 w/w roboty budowlanej) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;

b) zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej)  -  wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa /Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów – Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/;

 

1.4.     Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności:

 

a)     posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł lub posiadają środki finansowe na rachunku w kwocie nie mniejszej niż w/w,

 

1.5.     Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).

 

2.     Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą "zero jedynkową". Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w § 9 dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).

3.     Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w   

  celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w SIWZ  Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:

1)    Załącznik nr 14 – Karta produktu dla zaoferowanej nawierzchni syntetycznej

(poliuretanowej) (należy wypełnić załączony do SIWZ  formularz).

2)  Załącznik nr 15 – Atest higieniczny dla oferowanej nawierzchni syntetycznej.

3)    Załącznik nr 16 – poświadczona „za zgodność z oryginałem” kserokopia aktualnej, kompletnej aprobaty technicznej, z którą zostanie wydana deklaracja zgodności dla wykonanej nawierzchni syntetycznej boiska lub równoważnego z aprobatą techniczną zaświadczenia uprawnionego podmiotu potwierdzającego, że oferowana nawierzchnia syntetyczna boiska odpowiada określonym w SIWZ wymogom.

 

UWAGA: Przed rozpoczęciem układania nawierzchni syntetycznej Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia autoryzacji producenta dla oferowanej nawierzchni syntetycznej wystawionej na Wykonawcę na zadanie objęte przetargiem.     

 

Brak w ofercie ww. załączników lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych stanowić będzie podstawę

 

Na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz § 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), zwanego dalej „rozporządzeniem”, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów:

 

 

1.      Załącznik nr 1 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1–3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) – o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych - /dot. warunku - § 8 pkt 1.1. i pkt 1.5./.

 

2. Załącznik nr 2 – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – /dot. warunku - § 8 pkt 1.2./.

 

UWAGA:

1) Za aktualne uznane zostanie także zaświadczenie wydane wcześniej, którego aktualność potwierdza organ wydający w wymaganym terminie.

Potwierdzenie ,,za zgodność z oryginałem” nie stanowi potwierdzenia aktualności zaświadczenia.

2) Wyciąg z rejestru nie stanowi zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Przedłożenie wyciągu w miejsce wymaganego zaświadczenia Zamawiający nie uzna za potwierdzenie spełnienia warunku.

 

3. Załącznik nr 3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - /dot. warunku - § 8 pkt 1.2./.

 

4. Załącznik nr 4 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - /dot. warunku - § 8 pkt 1.2./.

 

5. Załącznik nr 5 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - /dot. warunku - § 8 pkt 1.2./.

 

6. Załącznik nr 6 (należy złożyć w przypadku podmiotów zbiorowych) aktualna informacja
z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - /dot. warunku - § 8 pkt 1.2./.

W rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. z 2002 r. Nr 197, poz.1661 z późniejszymi zmianami), podmiotem zbiorowym jest:

a)     osoba prawna,

b)     jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną, z wyłączeniem Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego i ich związków,

c)     spółka handlowa z udziałem Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub związku takich jednostek,

d)     spółka kapitałowa w organizacji,

e)     podmiot w stanie likwidacji,

f)       przedsiębiorca nie będący osobą fizyczną (np. spółka jawna),

g)     zagraniczna jednostka organizacyjna.

 

7. Załącznik nr 7 – Poświadczona „za zgodność z oryginałem” kserokopia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wykonawca posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 200.000,00 złotych lub potwierdzająca, że wykonawca posiada zdolność kredytową na kwotę min. 200.000,00 złotych, lub potwierdzająca, że łącznie z obydwu w/w źródeł wykonawca wykaże (posiada na rachunku i posiada zdolność kredytową) kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - /dot. warunku - § 8 pkt 1.4.a/.

Z treści w/w informacji musi bezwzględnie wynikać spełnienie warunku osiągnięcia w/w kwot.

 

8. Załącznik nr 8 – poświadczone „za zgodność z oryginałem” kserokopie uprawnień budowlanych kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej)  oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego ich członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego inżynierów budownictwa (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów – Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami).

 

9. Załącznik nr 9 – wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych (minimum 1) o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie boisk sportowych o nawierzchni syntetycznej ( z wyłączeniem boisk z trawy syntetycznej) o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł każda,  z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - /dot. warunku § 8 pkt 1.3.a/.

 

10. Załącznik nr 10 – dokumenty (dla minimum 1 w/w roboty budowlanej) potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 9 zostały wykonane z należytą starannością - /dot. warunku § 8 pkt 1.3.a/.

 

11.

UWAGA:

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa:

1) zamiast dokumentu, o którym mowa w formie załącznika nr 2, 3, 4, 6 dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a)       nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b)       nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

c)       nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

2) zamiast dokumentu, o którym mowa w formie załącznika nr 5 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).

Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. a i c oraz w pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce wykonania.

 

Dokumenty składane w trakcie postępowania zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami), co do których wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępnione podmiotom innym niż Zamawiający muszą być oznaczone klauzulą „TAJNE” w prawym górnym rogu każdej strony dokumentu je zawierającego. Brak takiego zastrzeżenia traktowany będzie jako zgoda wykonawcy na ujawnienie zainteresowanym przedmiotowych informacji.

Za tajemnicę przedsiębiorstwa nie mogą być uznane w szczególności:

- aktualny odpis z właściwego rejestru,

- informacje ujawniane przez Zamawiającego w trakcie otwarcia ofert.

Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami) rozumie się nieujawnione do publicznej wiadomości informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena 95, gwarancja 5.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków

zamówienia: www.wolanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.bip.wolanow.pl, ponadto formularz SIWZ można zakupić za cenę 15  złotych (w tym podatek VAT); w siedzibie Zamawiającego, pok. 14, tel. (048) 618-60-51  w godz. 8 00 15 00  lub otrzymać za zaliczeniem  pocztowym.

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

07.07.2008r godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

Dokumentacja przetargu cz. 1 (poprawiona)

Dokumentacja przetargu cz. 2

Dokumentacja przetargu cz. 3

Dokumentacja przetargu cz. 4

 
Data wprowadzenia informacji 2008-06-12 15:52:37 Informację zaktualizowano 2009-06-25 14:49:45, wprowadzający: Karol Faliszewski
wersja do druku
« powrót