Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej realizowany przez
Gminę Wolanów / Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolanowie.
Wolanów: Usługa szkoleniowa
Numer ogłoszenia:135116-2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługa
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wolanowie, ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, woj.
mazowieckie, tel. 048 618-60-51, fax 048 618-79-41
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zawodowych obejmujących następujące kursy zawodowe:
- kurs kroju i szycia;
- opiekunka osób starszych;
- kucharz – kelner;
- prawo jazdy kat.B;
- sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera;
- magazynier z obsługą komputera, kasy fiskalnej i wózka jezdniowego;
- bukieciarz – florysta;
- spawacz;
- księgowość komputerowa.
Przedmiot zamówienia obejmuje również zapewnienie uczestnikom kursów przez oferenta cateringu, ubezpieczenia, badań lekarskich, spotkań z doradcą zawodowym i psychologiem, zwrot kosztów związanych z dojazdem uczestników do miejsca szkolenia i powrotu do miejsca zamieszkania oraz wszelkich materiałów szkoleniowych i pomocy dydaktycznych.
Ogólna liczba uczestników kursów wynosi 18 osób. Dopuszcza się możliwość uczestnictwa jednej osoby w kilku kursach. Zakończenie kursu zostanie poświadczone wydaniem uczestnikom stosownych certyfikatów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): .................
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez oferentów dokumenty i oświadczenia.
1) Wykonawcy którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia spełniające wymagane warunki zostaną dopuszczeni do badania i oceny.
2) Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ;
- Formularz oświadczenia stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ;
- W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r.- Prawo zamówień publicznych, należy złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty:
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:
Udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia tj. załączenie stosownych uprawnień do prowadzenia szkoleń zgodnie z zakresem zamówienia.
- W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.wolanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wolanowie ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu /programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej realizowany przez Gminę Wolanów / Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolanowie.
Dokumentacja przetargu >>> Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Sprostowanie dotyczące zmian w ogłoszeniu |