bip.wolanow.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Gmina Wolanow www.wolanow.pl
Przetargi strona główna 

rok 2009
Przetarg nieograniczony na szkolenia zawodowe.
Numer ogłoszenia:135116-2009.

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej realizowany przez

Gminę Wolanów / Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w  Wolanowie.

 

 

 

Wolanów: Usługa szkoleniowa

Numer ogłoszenia:135116-2009; data zamieszczenia: 06.05.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługa

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wolanowie, ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, woj.

mazowieckie, tel. 048 618-60-51, fax 048 618-79-41

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa

       

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zawodowych obejmujących następujące kursy zawodowe:

  1. kurs kroju i szycia;
  2. opiekunka osób starszych;
  3. kucharz – kelner;
  4. prawo jazdy kat.B;
  5. sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera;
  6. magazynier z obsługą komputera, kasy fiskalnej i wózka jezdniowego;
  7. bukieciarz – florysta;
  8. spawacz;
  9. księgowość komputerowa.

Przedmiot zamówienia obejmuje również  zapewnienie uczestnikom kursów przez oferenta cateringu, ubezpieczenia, badań lekarskich, spotkań z doradcą zawodowym i psychologiem, zwrot kosztów związanych z dojazdem uczestników do miejsca szkolenia i powrotu do miejsca zamieszkania oraz wszelkich materiałów szkoleniowych i pomocy dydaktycznych.

Ogólna liczba uczestników kursów wynosi 18 osób. Dopuszcza się możliwość uczestnictwa jednej osoby w kilku kursach. Zakończenie kursu zostanie poświadczone wydaniem uczestnikom stosownych certyfikatów.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): .................

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:

30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny

spełniania tych warunków:

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)     posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,    

2)     posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i    osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

3)     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)     nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

  1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez oferentów dokumenty i oświadczenia.

1)     Wykonawcy którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia spełniające wymagane warunki zostaną dopuszczeni do badania i oceny.

2)     Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

 

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu

potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ;
  2. Formularz oświadczenia stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ;
  1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r.- Prawo zamówień publicznych, należy złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty:

            Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

            Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub  wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:

            Udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia tj. załączenie stosownych uprawnień do prowadzenia szkoleń zgodnie z zakresem zamówienia.

  1. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:

            Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków

zamówienia: www.wolanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wolanowie ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu /programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej realizowany przez Gminę Wolanów / Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w  Wolanowie.

 

Dokumentacja przetargu >>>

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Sprostowanie dotyczące zmian w ogłoszeniu

 
Data wprowadzenia informacji 2009-05-06 14:26:13 Informację zaktualizowano 2010-03-08 08:54:11, wprowadzający: Karol Faliszewski

Zobacz:
 rok 2013 .  rok 2012 .  rok 2011 .  rok 2010 .  rok 2009 .  rok 2008 .  rok 2007 .  rok 2006 .  rok 2005 .  rok 2004 .  rok 2003 . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.wolanow.pl