Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Wolanow  www.wolanow.pl
Aktualności
Tablica ogłoszeń
Wybory
Dane
Organy
Wójt Gminy
Sekretarz Gminy
Skarbnik Gminy
Przewodniczący Rady
Rada
Komisje
Referaty
Prawo lokalne
Statut
Regulaminy
Uchwały
Zarządzenia Wójta
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Inne
Jednostki organizacyjne
Spółki prawa handlowego
Protokoły z sesji rady gminy
Prognozy finansowe
Budżet
Sprawozdania finansowe
Przetargi
° rok 2013
° rok 2012
° rok 2011
° rok 2010
° rok 2009
° rok 2008
° rok 2007
° rok 2006
° rok 2005
° rok 2004
° rok 2003
Wyniki przetargów
Oferty inwestycyjne
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia majątkowe
Informacje nieudostępnione
Udostępnianie informacji publicznej
Ochrona środowiska
Skrzynka podawcza
Program Integracji Społecznej
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Nabór pracowników
Serwis
Wyszukiwarka
Jak załatwić sprawę
Sprawdź stan spraw
Dziennik Ustaw
Instrukcja obsługi
Skrzynka Podawcza 2
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Przetargi > rok 2004 strona główna 

rok 2004
zapytanie o cenę dostawy materiałów biurowych 

Wolanów dnia 15.01.2004 r.


Znak S.G. 341\2\RP\04


ZAPYTANIE  O  CENĘ


Urząd Gminy w Wolanowie , zgodnie z art.67 – 69 ustawy z dnia 10 czerwca
1994r o zamówieniach publicznych (tekst jednolity – Dz. U. Nr 72 poz.664 z 2002r
z późniejszymi zmianami) kieruje do uprawnionych podmiotów zapytanie o cenę
dostawy materiałów biurowych.


1. Określenie przedmiotu zamówienia .


Opis zamawianych materiałów biurowych zamieszczony jest na załączniku nr 1 do
niniejszego zapytania. Niniejszy załącznik stanowi ofertę, którą należy
przedłożyć zamawiającemu.


2. Informacja o wymaganych dokumentach.


a).Oferta – załącznik nr 1.


b).Oświadczenie oferenta o braku zaległości wobec Urzędu Skarbowego oraz
ZUS-u – załącznik nr 2.


c).Oświadczenie stosownie do art.22 ust.2 oraz art.19 o zamówieniach
publicznych – załącznik nr 3.


d).Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności
gospodarczej zezwalające na wykonywanie prac zgodnie z przedmiotem zamówienia
wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.


Dokumenty załączone do oferty w formie kopi muszą być poświadczone za
zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela oferenta, Wszystkie
strony oferty muszą być podpisane i opieczętowane przez oferenta


3. Określenie terminu realizacji zamówienia.


Zamówienie będzie realizowane wg zapotrzebowania Zamawiającego na materiały
biurowe do końca 2004roku.


4. Termin i miejsce składania ofert.


Ofertę sporządzoną zgodnie z pkt. 2 niniejszego zapytania należy złożyć w
zamkniętej kopercie z napisem „Dostawa materiałów biurowych” w terminie do 30
stycznia 2004 roku do godziny 9.00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 7.


Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 stycznia 2004 roku o godzinie 9.10.


5. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.


6. Zamówienie zostanie udzielone Oferentowi oferującemu najniższą cenę.


7. Podmioty, które odpowiedzą na zapytanie o cenę będą poinformowane o
przyjęciu lub nie przyjęciu oferty.


8. Informację dotyczącą przedmiotu zamówienia można uzyskać w siedzibie
Urzędu Gminy w Wolanowie, ul. Radomska 20, pok.7 lub telefonicznie pod nr (0-48)
618-60-51 w. 30.


Załącznik 1


Załącznik 2


Załącznik 3

 
Data wprowadzenia informacji 2004-01-19 10:16:36 Informację zaktualizowano 2004-01-19 10:22:35, wprowadzający: Administrator zewnętrzny z upoważnienia Małgorzaty Szczepaniak
wersja do druku
« powrót