OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Urząd Gminy w Wolanowie
26-625 Wolanów, ul. Radomska 20, woj. mazowieckie,
pow. Radomski, tel. (0-48) 618-60-51, fax. (0-48) 618-79-41
http://bip.wolanow.pl, e-mail: gmina@wolanow.pl.
zaprasza do składania ofert o udzielenie zamówienia w trybie przetargu
nieograniczonego o wartości poniżej 60 000 EURO na:
Opracowanie i wykonanie dokumentacji technicznej na przebudowę dróg gminnych
Zakres zamówienia:
1). Garno (ul. Klonowa) na odcinku 800mb,
2). Wymysłów na odcinku 1200mb.
3). Waliny na odcinku 200mb
4). Wacławów na odcinku 1100mb
5). Wawrzyszów – Dzika Niwa na odcinku 600mb
6). Mniszek - Karszewo na odcinku 500mb
7). Podlesie - Podkończyce na odcinku 500mb
8). Strzałów Kolonia na odcinku 600mb
9). Bieniędzice na odcinku 1500mb
10). Sławno - Smyków na odcinku 8000mb
Łączna długość dróg do projektowania wynosi 7.800mb.
W zakres opracowania wchodzi :
- opracowanie map sytuacyjno-wysokościowych do projektu
- projekt techniczny ze szczegółową częścią opisową i rysunkową określającą zakres
robót i przyjęte rozwiązania,
- przedmiar robót, ślepe kosztorysy,
- kosztorys inwestorski
- szczegółową specyfikację techniczną
- wszelkie inne opracowania niezbędne do kompletności dokumentacji zezwalających na
realizację zadania wraz z organizacją ruchu.
- dokumentacja zostanie opracowana również w wersji elektronicznej.
Termin realizacji: Zamówienie należy zrealizować w terminie do 30.09.2007r.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 13. Uprawnionym do kontaktów z oferentami jest: Mieczysław Pisarek tel. (048) 618-60-51. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej http://bip.wolanow.pl
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – Sekretariat.
Termin składania ofert upływa dnia:
05.03.2007r. do godz. 10.00
Otwarcie ofert nastąpi dnia:
05.03.2007r. o godz. 10.05
w siedzibie Zamawiającego – Sala Konferencyjna
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ofert wariantowych.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.z dnia 2004r. Nr 19 poz.177zpóź.zm.),spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający oceni spełnione warunki udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów, metodą „zero – jednostkową”, co oznacza, że brak jednego z wymaganych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a oferta zostanie odrzucona.
Kryterium oceny ofert jest cena w wysokości 100%.
Wadium – nie ustala się.
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia składania ofert.
WÓJT GMINY Sprostowanie dokumentacja przetargu |