Wolanów: Przebudowa dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 95406-2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wolanowie, ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, woj.
mazowieckie, tel. 048 618-60-51, fax 048 618-79-41
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach:
Zadanie nr I – Droga w miejscowości Sławno (Smyków) odcinek 844mb
Zadanie nr II – Droga w miejscowości Wawrzyszów (Dzika Niwa) odcinek 700mb
Zadanie nr III– Droga w miejscowości Kowala Duszocina odcinek 890mb
Zadanie nr IV – Droga w miejscowości Strzałów Kolonia odcinek 631mb
Zadanie nr V – Droga w miejscowości Garno odcinek 616mb
Zadanie nr VI – Droga w miejscowości Michałów odcinek 800mb
Zadanie nr VII – Droga w miejscowości Podlesie - Podkończyce odcinek 498mb
Zadanie nr VIII – Droga w miejscowości Wacławów odcinek 1247mb
Zadanie nr IX – Droga w miejscowości Mniszek odcinek 350mb
Zadanie nr X – Droga w miejscowości Mniszek Karszewo odcinek 470mb
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje:
1.Roboty budowlane:
Wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa łamanego,
Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
Wykonanie poboczy. Przepustów i oznakowania pionowego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium:
Zadanie nr I – Droga w miejscowości Sławno (Smyków) odcinek 844mb – 5.800,00zł
Zadanie nr II – Droga w miejscowości Wawrzyszów (Dzika Niwa) odcinek 700mb – 5.000,00zł
Zadanie nr III– Droga w miejscowości Kowala Duszocina odcinek 890mb – 6.800,00zł
Zadanie nr IV – Droga w miejscowości Strzałków Kolonia odcinek 631mb – 4.500,00zł
Zadanie nr V – Droga w miejscowości Garno odcinek 616mb – 5.200,00zł
Zadanie nr VI – Droga w miejscowości Michałów odcinek 800mb – 6.200,00zł
Zadanie nr VII – Droga w miejscowości Podlesie - Podkończyce odcinek 498mb – 3.900,00zł
Zadanie nr VIII – Droga w miejscowości Wacławów odcinek 1247mb – 12.700,00zł
Zadanie nr IX – Droga w miejscowości Mniszek odcinek 350mb – 6.000,00zł
Zadanie nr X – Droga w miejscowości Mniszek Karszewo odcinek 470mb – 3.900,00zł
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez oferentów dokumenty i oświadczenia.
1) Wykonawcy którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia spełniające wymagane warunki zostaną dopuszczeni do badania i oceny.
2) Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
3) Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt. 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ;
- Formularz oświadczenia stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ;
- Przedmiar i kosztorys ofertowy stanowiące załącznik nr 3 -12 do niniejszej SIWZ;
- W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r.- Prawo zamówień publicznych, należy złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty:
4.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:
5.1. Udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia tj. załączenie uprawnień branży budownictwa drogowego z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
- W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:
6.1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- Potwierdzenie wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.wolanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wolanowie ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
30.04.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). Dokumentacja przetargu cz. 1 Dokumentacja przetargu cz. 2 |