Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Wolanow  www.wolanow.pl
Aktualności
Tablica ogłoszeń
Wybory
Dane
Organy
Wójt Gminy
Sekretarz Gminy
Skarbnik Gminy
Przewodniczący Rady
Rada
Komisje
Referaty
Prawo lokalne
Statut
Regulaminy
Uchwały
Zarządzenia Wójta
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Inne
Jednostki organizacyjne
Spółki prawa handlowego
Protokoły z sesji rady gminy
Prognozy finansowe
Budżet
Sprawozdania finansowe
Przetargi
° rok 2013
° rok 2012
° rok 2011
° rok 2010
° rok 2009
° rok 2008
° rok 2007
° rok 2006
° rok 2005
° rok 2004
° rok 2003
Wyniki przetargów
Oferty inwestycyjne
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia majątkowe
Informacje nieudostępnione
Udostępnianie informacji publicznej
Ochrona środowiska
Skrzynka podawcza
Program Integracji Społecznej
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Nabór pracowników
Serwis
Wyszukiwarka
Jak załatwić sprawę
Sprawdź stan spraw
Dziennik Ustaw
Instrukcja obsługi
Skrzynka Podawcza 2
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Przetargi > rok 2008 strona główna 

rok 2008
Ogłoszenie o postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego na opracowanie
dokumentacji technicznej na przebudowę dróg
gminnych. Numer ogłoszenia: 101162 - 2008. 

Ogłoszenie o postępowaniu

O udzielenie zamówienia publicznego na

opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę dróg gminnych

Numer ogłoszenia: 101162 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługa

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wolanowie, ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, woj.mazowieckie, tel. 048 618-60-51, fax 048 618-79-41

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

             Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę dróg gminnych

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy dróg gminnych w miejscowościach:

  1. Wacławów odcinek ok. 1200mb
  2. Wola Wacławowska odcinek ok. 1200mb
  3. Sławno odcinek ok. 1600mb
  4. Biniędzice odcinek ok. 400mb
  5. Bieniędzice odcinek ok. 1200mb
  6. Michałów odcinek ok. 900mb
  7. Zabłocie odcinek ok. 1200mb
  8. Podlesie odcinek ok. 500mb
  9. Chruślice odcinek ok. 1200mb
  10. Garno (Wyręba) odcinek ok. 800mb

Łączna długość dróg przewidzianych do projektowania wynosi 10200mb.

. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie dokumentacji w zakresie :

- opracowanie map sytuacyjno – wysokościowych do projektu,

- projekt techniczny ze szczegółową częścią opisową i rysunkową określającą zakres robót i

   przyjęte rozwiązania w 4 egz.

- przedmiar robót i ślepe kosztorysy w 4 egz.

- kosztorys inwestorski 1 egz.

- specyfikację techniczną

- wszelkie inne opracowania niezbędne do kompletności dokumentacji zezwalających na

   realizację zadania i uzyskanie zezwolenia na ich realizację.

- dokumentacja zostanie opracowana  również w wersji elektronicznej.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:

30.11.2008.

 

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. Warunki udziału w postępowaniu.

.        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

             Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o

przedłożone przez oferentów dokumenty i oświadczenia.

1) Wykonawcy którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia spełniające wymagane warunki

zostaną dopuszczeni do badania i oceny.

2) Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie

wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

3) Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenia i dokumenty wymagane w SIWZ.

 

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
    w post
    ępowaniu:
  1. Dokumenty wymagane:

1.1  Formularz oferty

1.2  Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust.1 z uwzględnieniem art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

1.3  Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem składania ofert).

1.4  Stosowne uprawnienia do wykonywania prac projektowych w przedmiocie zamówienia.

1.5  Parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela oferenta wzór umowy przekazany w materiałach przetargowych.

 

  1. Oferta powinna zawierać:

2.1  Wypełniony i podpisany formularz oferty z podaniem ceny brutto przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1)

2.2  Oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2)

2.3 Podpisana propozycja umowy (załącznik nr 3)

2.4  Oświadczenia  i zaświadczenia wymienione w punkcie IX .1.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wolanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wolanowie ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub składania ofert ofert:

02.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wolanowie ul. Radomska 20,
26-625 Wolanów - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

 Dokumentacja przetargu
Data wprowadzenia informacji 2008-05-15 13:48:11 Informację zaktualizowano 2009-06-25 14:46:50, wprowadzający: Karol Faliszewski
wersja do druku
« powrót