bip.wolanow.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Gmina Wolanow www.wolanow.pl
Przetargi strona główna 

rok 2007
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę dwóch
sztuk samochodów pożarniczych. 

Wolanów: Dostawa samochodów pożarniczych

Numer ogłoszenia: 189548 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawa

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wolanowie, ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, woj.

mazowieckie, tel. 048 618-60-51, fax 048 618-79-41

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodów pożarniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zakup i dostawa dwóch sztuk samochodów pożarniczych używanych dla:

  1. Ochotniczej Straży Pożarnej w Mniszku szt.1 o specyfikacji:

- rok produkcji nie wcześniejszy niż 1988rok

- zbiornik wody 1500l,

- autopompa o wydajności 2400l/min z wysokim ciśnieniem,

- dwa szybkie natarcia po minimum 90m,

- kabina na minimum 7osób,

- napęd 4x2

- przebieg nie większy niż 30000km

- silnik zasilany olejem napędowym

- stan techniczny dobry nie wymagający napraw blacharskich

  1. Ochotniczej Straży Pożarnej w Młodocianie Większym szt.1 o specyfikacji:

- rok produkcji nie wcześniejszy niż 1978rok

- zbiornik wody 1000l,

- autopompa o wydajności 1600l/min z wysokim ciśnieniem,

- dwa szybkie natarcia po minimum 90m,

- kabina na minimum 6osób,

- napęd 4x2

- przebieg nie większy niż 30000km

- silnik zasilany olejem napędowym

- stan techniczny dobry nie wymagający napraw blacharskich

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.00.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:

30.11.2007r..

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny

spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy

nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i

osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o

przedłożone przez oferentów dokumenty i oświadczenia.

1) Wykonawcy którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia spełniające wymagane warunki

zostaną dopuszczeni do badania i oceny.

2) Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie

wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

3) Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt. IX SIWZ.

 

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu

potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ;
  2. Formularz oświadczenia stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ;
  1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r.- Prawo zamówień publicznych, należy złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty:

 

3.1.           Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków

zamówienia: www.wolanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wolanowie ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

19.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wolanowie ul. Radomska 20 26-625 Wolanów - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

 Dokumentacja przetargu
Data wprowadzenia informacji 2007-10-10 14:53:57 Informację zaktualizowano 2008-01-22 15:07:47, wprowadzający: Karol Faliszewski

Zobacz:
 rok 2013 .  rok 2012 .  rok 2011 .  rok 2010 .  rok 2009 .  rok 2008 .  rok 2007 .  rok 2006 .  rok 2005 .  rok 2004 .  rok 2003 . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.wolanow.pl