Ogłoszenie o postępowaniu
O udzielenie zamówienia publicznego na
opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 101162 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługa
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wolanowie, ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, woj.mazowieckie, tel. 048 618-60-51, fax 048 618-79-41
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę dróg gminnych
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy dróg gminnych w miejscowościach:
- Wacławów odcinek ok. 1200mb
- Wola Wacławowska odcinek ok. 1200mb
- Sławno odcinek ok. 1600mb
- Biniędzice odcinek ok. 400mb
- Bieniędzice odcinek ok. 1200mb
- Michałów odcinek ok. 900mb
- Zabłocie odcinek ok. 1200mb
- Podlesie odcinek ok. 500mb
- Chruślice odcinek ok. 1200mb
- Garno (Wyręba) odcinek ok. 800mb
Łączna długość dróg przewidzianych do projektowania wynosi 10200mb.
. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie dokumentacji w zakresie :
- opracowanie map sytuacyjno – wysokościowych do projektu,
- projekt techniczny ze szczegółową częścią opisową i rysunkową określającą zakres robót i
przyjęte rozwiązania w 4 egz.
- przedmiar robót i ślepe kosztorysy w 4 egz.
- kosztorys inwestorski 1 egz.
- specyfikację techniczną
- wszelkie inne opracowania niezbędne do kompletności dokumentacji zezwalających na
realizację zadania i uzyskanie zezwolenia na ich realizację.
- dokumentacja zostanie opracowana również w wersji elektronicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Warunki udziału w postępowaniu.
. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o
przedłożone przez oferentów dokumenty i oświadczenia.
1) Wykonawcy którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia spełniające wymagane warunki
zostaną dopuszczeni do badania i oceny.
2) Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie
wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
3) Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenia i dokumenty wymagane w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu:
- Dokumenty wymagane:
1.1 Formularz oferty
1.2 Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust.1 z uwzględnieniem art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem składania ofert).
1.4 Stosowne uprawnienia do wykonywania prac projektowych w przedmiocie zamówienia.
1.5 Parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela oferenta wzór umowy przekazany w materiałach przetargowych.
- Oferta powinna zawierać:
2.1 Wypełniony i podpisany formularz oferty z podaniem ceny brutto przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1)
2.2 Oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2)
2.3 Podpisana propozycja umowy (załącznik nr 3)
2.4 Oświadczenia i zaświadczenia wymienione w punkcie IX .1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wolanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wolanowie ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub składania ofert ofert:
02.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wolanowie ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Dokumentacja przetargu |