Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Wolanow  www.wolanow.pl
Aktualności
Tablica ogłoszeń
Wybory
Dane
Organy
Wójt Gminy
Sekretarz Gminy
Skarbnik Gminy
Przewodniczący Rady
Rada
Komisje
Referaty
Prawo lokalne
Statut
Regulaminy
Uchwały
Zarządzenia Wójta
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Inne
Jednostki organizacyjne
Spółki prawa handlowego
Protokoły z sesji rady gminy
Prognozy finansowe
Budżet
Sprawozdania finansowe
Przetargi
Wyniki przetargów
Oferty inwestycyjne
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia majątkowe
Informacje nieudostępnione
Udostępnianie informacji publicznej
Ochrona środowiska
Skrzynka podawcza
Program Integracji Społecznej
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Nabór pracowników
Serwis
Wyszukiwarka
Jak załatwić sprawę
Sprawdź stan spraw
Dziennik Ustaw
Instrukcja obsługi
Skrzynka Podawcza 2
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Nabór pracowników strona główna 

Nabór pracowników
Ogłoszenie o naborze na stanowisko inspektora ds.
wymiaru podatków w referacie finansowym Urzędu
Gminy w Wolanowie. 

SG.0864.2.2011                                                                                                            10.03.2011r.

 

WÓJT GMINY WOLANÓW

ogłasza nabór na stanowisko:

inspektora ds. wymiaru podatków w referacie finansowym Urzędu Gminy w Wolanowie  

 

Główne obowiązki:

 

1.       Dokonywanie  wymiaru zobowiązań pieniężnych   od osób fizycznych i prawnych.  

2.      Wprowadzanie zmian  w  wymiarze  podatku  na podstawie  zmian  w ewidencji gruntów i budynków  otrzymywanych  ze Starostwa  Powiatowego w Radomiu.

3.       Prowadzenie rejestrów przypisów i odpisów  zobowiązań  pieniężnych.

4.       Uzgadnianie  przypisu zobowiązań pieniężnych  w danej miejscowości.

5.      Prowadzenie kart wymiarowych zobowiązań pieniężnych dla  gospodarstw rolnych i nieruchomości.

6.      Wydawanie  zaświadczeń o stanie majątkowym   i innych  zaświadczeń związanych ze stanowiskiem pracy.

7.       Zbieranie informacji podatkowych od osób fizycznych na podatek rolny, leśny i podatek  od nieruchomości.

8.       Zbieranie deklaracji  podatkowych od osób prawnych na podatek  rolny, leśny i  podatek  od nieruchomości.

9.      Prowadzenie dokumentacji wymiarowej w systemie tradycyjnym oraz informatycznym.

10.  Sporządzanie sprawozdań statystycznych.

 

 

Wymagania konieczne:

 

·     wykształcenie ekonomiczne  wyższe  drugiego stopnia;

·     udokumentowany minimum 2-letni staż pracy  w administracji samorządowej;

  • spełnienie wymogów określonych w art. 6 ust. 1 i ust. 3  ustawy z dnia
    21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Dz. U. nr  223, poz. 1458) określonych dla stanowisk urzędniczych;
  • znajomość procedur stosowanych w administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych,  ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ordynacji podatkowej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o finansach publicznych  oraz rozporządzeń do w/w ustaw;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność szybkiego uczenia się;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętność komunikacji werbalnej i niewerbalnej;
  • dobra znajomość obsługi komputera – środowisko Windows, pakiet biurowy MS Office.

 

 

Wymagania pożądane:

 

-        znajomość języka angielskiego w  stopniu podstawowym;

-        znajomość programów: XPERTIS (finanse i księgowość), XPERTIS (podatek od środków transportowych);

-        doświadczenie w pracy z klientem.

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 

·         życiorys (CV), list motywacyjny;

·         kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

·         kserokopia dokumentów potwierdzających dwuletni staż pracy;

·         oryginał kwestionariusza osobowego (do pobrania w Internecie na stronie bip.wolanow.pl w zakładce:  zatrudnienie pracowników);

·         własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności
do czynności  prawnych i korzystaniu  z pełni praw publicznych (treść oświadczenia zgodna z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. nr 223, poz. 1458) ;

·         własnoręcznie podpisane oświadczenie  o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (treść oświadczenia zgodna z art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. nr 223, poz. 1458)
;

·         własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

Dokumenty należy    s k ł a d a ć     w terminie:

 

·         10 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. do 21 marca 2011 r. do godz.15.30 w siedzibie Urzędu Gminy w Wolanowie, pod adresem: ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, pokój  nr 7 lub drogą pocztową w zamkniętej kopercie  z dopiskiem  „Oferta pracy RF-2011” (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).

 

Inne informacje:

·         osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;

·         oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;

·         otrzymanych dokumentów nie odsyłamy;

·         kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej;

·         oferty osób nie zakwalifikowanych i  nie odebrane przez zainteresowanych zostaną zniszczone.

 

                Nabór  zostanie przeprowadzony zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Wolanowie  zatwierdzonym  Zarządzeniem Wójta Gminy Wolanów nr 188/2010 z dnia 11 lutego  2010 r. z późniejszymi zmianami.

 

                                                                                              Wójt

                                                                               /-/ Krzysztof Murawski

 
Data wprowadzenia informacji 2011-03-10 16:02:03 Informację zaktualizowano 2011-03-15 11:24:04, wprowadzający: Karol Faliszewski
wersja do druku
« powrót