Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Wolanow  www.wolanow.pl
Aktualności
Tablica ogłoszeń
Wybory
Dane
Organy
Wójt Gminy
Sekretarz Gminy
Skarbnik Gminy
Przewodniczący Rady
Rada
Komisje
Referaty
Prawo lokalne
Statut
Regulaminy
Uchwały
Zarządzenia Wójta
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Inne
Jednostki organizacyjne
Spółki prawa handlowego
Protokoły z sesji rady gminy
Prognozy finansowe
Budżet
Sprawozdania finansowe
Przetargi
° rok 2013
° rok 2012
° rok 2011
° rok 2010
° rok 2009
° rok 2008
° rok 2007
° rok 2006
° rok 2005
° rok 2004
° rok 2003
Wyniki przetargów
Oferty inwestycyjne
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia majątkowe
Informacje nieudostępnione
Udostępnianie informacji publicznej
Ochrona środowiska
Skrzynka podawcza
Program Integracji Społecznej
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Nabór pracowników
Serwis
Wyszukiwarka
Jak załatwić sprawę
Sprawdź stan spraw
Dziennik Ustaw
Instrukcja obsługi
Skrzynka Podawcza 2
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Przetargi > rok 2011 strona główna 

rok 2011
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na
zamówienie publiczne pn.: „Remont rowu
odwadniającego w miejscowości Ślepowron gm.
Wolanów na odcinku 250mb” 

Podmiot udostępniający informację:

Urząd Gminy w Wolanowie

ul. Radomska 20

 

Znak IRO.MP.032.2/2/11

OGŁOSZENIE

o przetargu nieograniczonym

 

o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro. Niniejsze postępowanie zamawiający prowadzi z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający stosuje przepisy cyt. ustawy jedynie w zakresie przewidzianym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

Na zamówienie publiczne pn.:

„Remont rowu odwadniającego w miejscowości Ślepowron gm. Wolanów

 na odcinku 250mb

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

 

 

Nazwa: Gmina Wolanów

Prowadzący sprawę: Referat Inwestycji, Rozwoju i Ochrony Środowiska w Wolanowie

Adres pocztowy: ul. Radomska 20

Miejscowość: Wolanów

Kod pocztowy:  26-625

Województwo: Mazowieckie

Tel.: (48) 618-60-20

Faks: (48) 618-79-41

Adres strony internetowej zamawiającego:  www.bip.wolanow.pl      Adres e-mail: gmina{at}wolanow.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:  „Remont rowu odwadniającego w miejscowości Ślepowron gm. Wolanów na odcinku 250 mb”

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie remontu istniejącego rowu odwadniającego o długości 250mb oraz wykonanie przepustów (6 szt.) w celu odprowadzenia nadmiaru wód z rejonu posesji oznaczonych numerami od 66 do 78 w okresie roztopów wiosennych oraz intensywnych opadów letnich i jesiennych, z odprowadzeniem wód w kierunku wschodnim do istniejącego rowu zlokalizowanego za drogą gminną oznaczoną nr 151, stanowiąca połączenie z drogą krajową nr 12

 

W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej tj. projektem technicznym oraz przedmiarem robót.

 

Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.

 

Prace towarzyszące nie objęte projektem technicznym i przedmiarem robót konieczne  do uwzględnienia:

a) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia

b ) uporządkowanie terenu  po wykonaniu robót,

c ) organizacja i zabezpieczenie placu budowy

Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia.

Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres 3 lat.

UWAGA!

Wykonawca obowiązany jest zapewnić kierowanie robotami budowlanymi przez osobę posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów – Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami).

Kserokopię w/w uprawnień należy dołączyć w dniu zawarcia umowy.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Główny przedmiot

 45112100-6     Roboty związane z kopaniem rowów

II.2) termin WYKONANIA

Termin wykonania zamówienia –  30 dni od dnia zawarcia umowy.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III. 1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 

 

III. 1. 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania       

 

III. 1.2) Wiedza i doświadczenie

 

III.1.3) Potencjał technicz­ny

 

III.1.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

III.1.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa   

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

 

Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia.

Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą "zero jedynkową". Oznacza to, że wystarczającym powodem odrzucenia oferty będzie brak wymaganego oświadczenia.

 

III.2) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

1)    oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2)    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

 

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony 

 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

 

Cena

Kryteria

1. CENA

Znaczenie

100% (max 100 pkt)

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolanow.pl

IV.3.2) Termin składania lub ofert: Data:  12/07/2011, godzina: 8:00

Miejsce:

Urząd Gminy Wolanów, Sekretariat I p.; ul. Radomska 20; 26-625 Wolanów

IV.3.3) Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.4) Informacje dodatkowe

Wartość szacunkowa zamówienia nie przekraczają wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro. Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo  zamówień  publicznych  (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) nie ma obowiązku stosowania ustawy do przedmiotowego zamówienia.  Niniejsze postępowanie zamawiający prowadzi z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający stosuje przepisy cyt. ustawy jedynie w zakresie przewidzianym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

Czas wytworzenia informacji: 2011-07-04 14:00

Czas ważności informacji: do 2011-07-12 08:00

Dokumentacja przetargu >>>

 
Data wprowadzenia informacji 2011-07-04 14:51:17 Informację zaktualizowano 2011-07-04 15:08:23, wprowadzający: Karol Faliszewski, autor: Marzena Dziewit
wersja do druku
« powrót