Wolanów dnia 13.08.2009.
Znak: DOC.341/5/1/09
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Działając na podstawie art.93 ust.3 pkt. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych zawiadamiam Państwa, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM Z TRENU GMINY WOLANÓW” prowadzonego przez Urząd Gminy w Wolanowie w trybie przetargu nieograniczonego zostaje unieważnione.
Uzasadnienie
Na podstawie art. 93 ust.1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych tj.
”Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: - postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.”
Wada o której mowa w ustawie wynika z błędnego określenia przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający podał w specyfikacji okres świadczenia usługi od 01.09.2009 do 18.06.2010r jako okres roku szkolnego a powinno być od dnia 01.09.2009 do 25.06.2010r.
W niniejszym postępowaniu udział wzięli: 1. Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej w Radomiu ul. 1905 roku nr 47, 26-600 Radom 2. Usługi Przewozowe Osób Janusz Walkiewicz Sławno 17,26-625 Wolanów 3. Usługi Transportowe Lidia Dzik Wolanów ul. Opoczyńska 35, 26-625 Wolanów
|