Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Wolanow  www.wolanow.pl
Aktualności
Tablica ogłoszeń
Wybory
Dane
Organy
Wójt Gminy
Sekretarz Gminy
Skarbnik Gminy
Przewodniczący Rady
Rada
Komisje
Referaty
Prawo lokalne
Statut
Regulaminy
Uchwały
Zarządzenia Wójta
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Inne
Jednostki organizacyjne
Spółki prawa handlowego
Protokoły z sesji rady gminy
Prognozy finansowe
Budżet
Sprawozdania finansowe
Przetargi
° rok 2013
° rok 2012
° rok 2011
° rok 2010
° rok 2009
° rok 2008
° rok 2007
° rok 2006
° rok 2005
° rok 2004
° rok 2003
Wyniki przetargów
Oferty inwestycyjne
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia majątkowe
Informacje nieudostępnione
Udostępnianie informacji publicznej
Ochrona środowiska
Skrzynka podawcza
Program Integracji Społecznej
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Nabór pracowników
Serwis
Wyszukiwarka
Jak załatwić sprawę
Sprawdź stan spraw
Dziennik Ustaw
Instrukcja obsługi
Skrzynka Podawcza 2
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Przetargi > rok 2010 strona główna 

rok 2010
Przetarg nieograniczony na zadanie: kompleksowe
roboty budowlane w zakresie „Rozbudowa budynku
garażu o świetlicę wiejską i drugi garaż
zlokalizowany w miejscowości Strzałków gm.
Wolanów”. Ogłoszenie zostało zamieszczone w
Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem
286922- 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010r. 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

(strona internetowa Gminy Wolanów)

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolanów, ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, woj. mazowieckie, tel. (048) 618-60-51, faks (048) 618-79-41.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe roboty budowlane w zakresie  Rozbudowa budynku garażu o świetlicę wiejską i drugi garaż zlokalizowany w miejscowości Strzałków gm. Wolanów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe roboty budowlane w zakresie „Rozbudowa budynku garażu o świetlicę wiejską i drugi garaż zlokalizowany w miejscowości Strzałków gm. Wolanów”

 

1.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

 

Planuję się rozbudowę budynku garażu o budynek świetlicę wiejską i drugi garaż na dz. ozn.33/2 w miejscowości Strzałków. Rozbudowę zaprojektowano  jako parterową, wykonaną

w technologii tradycyjnej z bloczków gazobetonowych ocieplonych od zewnątrz styropianem.

Elementy konstrukcyjne monolityczne żelbetowe, prefabrykowane i stalowe.

Strop prefabrykowany Teriva 4,0/1. Dach konstrukcji drewnianej,

czterospadowy, kryty blachą dachówkową.

Stolarka okienna i drzwiowa indywidualna oraz typowa.

Wrota kasetonowe.

Budynek zapewnia możliwość dostępu osób niepełnosprawnych

poprzez wyprofilowany podjazd dla niepełnosprawnych.

Budynek przeznaczony jest do garażowania 2 samochodów

strażackich oraz świetlicę wiejską. Świetlica służyła będzie

mieszkańcom gminy jako miejsce do organizowania spotkań,

zebrań itp.

Dane techniczne budynku

- pow. zabudowy projektowana -      222,20 m2

- pow. zabudowy istniejąca -                         70,60 m2

-------------------------

Razem; 292,80 m2

- pow. użytkowa :

projektowana -                                   193,70 m2

istniejąca -                                          54,25 m2

Razem; 247,95 m2

- kubatura projektowana -                  989,00 m3

- kubatura istniejąca -                         317,00 m3

1.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną oraz przedmiarem robót.

Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.

1.3. Prace towarzyszące nie objęte dokumentacja projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia:

  1. organizacja i zabezpieczenie placu budowy;
  2. uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego,

1.4.  Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu   
  zamówienia.

1.5.  Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres  
  nie krótszy niż 5 lat.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających; nie dotyczy

 

  Główny przedmiot zamówienia:     

CPV   45  212300-9; Roboty w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów

                                      Budowlanych.  

Dodatkowy przedmiot zamówienia:  

– CPV    45 330000-9;  roboty wodno-kanalizacyjne i sanitarne

– CPV    45 310000-3;  roboty inst. elektrycznej.

                                               

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Termin wykonania zamówienia – do 30 czerwca 2011r.

Za termin wykonania zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę gotowości do odbioru przedmiotu umowy wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. Pisemne zgłoszenie gotowości do odbioru dla swej skuteczności musi zawierać adnotację Inspektora Nadzoru o sprawdzeniu i zatwierdzeniu dokumentów odbiorowych oraz możliwości zgłoszenia  Zamawiającemu gotowości do odbioru.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 

Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia.

Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą zero jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami).

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 budynki kubaturowe o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 PNL

( słownie; czterysta tysięcy złotych),

 

Do sporządzenia wykazu robót można wykorzystać załączony do SIWZ wzór.

Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą zero jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami).

 

III. 3.3. Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonania spełnienia tego warunku  

 

Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

 

Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia.

Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą zero jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami)

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje osobami, które zapewnią kierowanie budową i robotami w poszczególnych branżach, tj.

1) kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej ,

2) kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

3) kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  instalacyjnej w zakresie  sieci wodociągowych i kanalizacyjnych

- wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów – Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami oraz posiadających aktualne zaświadczenia o członkostwie w izbie samorządu zawodowego.     zmianami.

 

Do sporządzenia wykazu kadry oraz oświadczenia że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia można wykorzystać załączone do SIWZ wzory.

Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą zero jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń lub i dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami).

.

 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300.000 zł ( trzysta tysięcy złotych) lub posiadają środki finansowe na rachunku  w kwocie nie niższej niż ww.

 

Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą zero jedynkową.

Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego informacji, potwierdzenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

 

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

 

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

  • informację  banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w  których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej  niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenia do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty minimum 50.000,00 PLN ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
  • Aktualny odpis z właściwego rejestru,  jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert .

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: nie dotyczy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt II.5)

  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
  2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
  3. Pełnomocnictwo (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie

zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna), o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ.

Brak w ofercie ww. załącznika lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty

  1. Zestawienie kosztów sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ oraz zgodnie z warunkami określonymi w § 16 SIWZ.

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena 95%  gwarancja 5%

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

1.      Zamawiający informuje, że istotne zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe jeżeli będą korzystne technologicznie lub finansowo dla Zamawiającego, np. w trakcie wykonywania robót pojawią się na rynku nowe, nowocześniejsze, lub o wyższych parametrach użytkowych urządzenia lub technologie, które lepiej będą zaspokajać potrzeby Zamawiającego lub  gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu.

2.      Zmiany do umowy mogą dotyczyć:

1)   wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy:

a)      jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie części robót.

Zmiana wynagrodzenia nastąpi w oparciu o postanowienia umowy opisane w jej §6. Podstawę dla zaniechania robót lub robót zamiennych stanowić może jedynie protokół konieczności, z którego wynikać będzie, że wykonanie określonej części robót zgodnie z dokumentacją jest niemożliwe lub niecelowe  lub konieczne jest wykonanie robót zamiennych z uwagi na wymogi sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. Protokół konieczności powinien być podpisany co najmniej przez wykonawcę , w tym kierownika budowy, zamawiającego, inspektora nadzoru oraz w razie potrzeby zmian w dokumentacji projektowej zawierać stanowisko projektanta o zasadności dokonania zmian w dokumentacji,

 2) terminu wykonania zamówienia: (...)

 

Dalsza część ogłoszenia wraz z dokumentacją przetargu do pobrania w załączeniu:

 

 

 

Dokumentacja przetargu >>>

 
Data wprowadzenia informacji 2010-09-10 13:54:47 Informację zaktualizowano 2011-01-19 09:57:41, wprowadzający: Karol Faliszewski
wersja do druku
« powrót