Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Wolanow  www.wolanow.pl
Aktualności
Tablica ogłoszeń
Wybory
Dane
Organy
Wójt Gminy
Sekretarz Gminy
Skarbnik Gminy
Przewodniczący Rady
Rada
Komisje
Referaty
Prawo lokalne
Statut
Regulaminy
Uchwały
Zarządzenia Wójta
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Inne
Jednostki organizacyjne
Spółki prawa handlowego
Protokoły z sesji rady gminy
Prognozy finansowe
Budżet
Sprawozdania finansowe
Przetargi
° rok 2013
° rok 2012
° rok 2011
° rok 2010
° rok 2009
° rok 2008
° rok 2007
° rok 2006
° rok 2005
° rok 2004
° rok 2003
Wyniki przetargów
Oferty inwestycyjne
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia majątkowe
Informacje nieudostępnione
Udostępnianie informacji publicznej
Ochrona środowiska
Skrzynka podawcza
Program Integracji Społecznej
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Nabór pracowników
Serwis
Wyszukiwarka
Jak załatwić sprawę
Sprawdź stan spraw
Dziennik Ustaw
Instrukcja obsługi
Skrzynka Podawcza 2
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Przetargi > rok 2007 strona główna 

rok 2007
Przetarg nieograniczony na: Przebudowę drogi
gminnej we wsi Chruślice 

OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU


O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO


 


Urząd Gminy w Wolanowie


26-625 Wolanów, ul. Radomska 20, woj. mazowieckie,


pow. Radom, tel. (0-48) 618-60-51, fax. (0-48) 618-79-41


http://bip.wolanow.pl, e-mail:m.pisarek@wolanow.pl.



 


zaprasza do składania ofert o udzielenie zamówienia w trybie przetargu


nieograniczonego o wartości poniżej  60000 EURO na:


Przebudowę drogi gminnej we wsi Chruślice


Zakres zamówienia:


Przebudowa drogi gminnej o  długości 600mb do wsi Zabłocie polegająca na wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej oraz utwardzeniu poboczy.


 


Wspólny Słownik Zamówień:CPV 45.23.31.20-6


 


Termin realizacji: Zamówienie należy zrealizować do 16 08 2007r.


 


Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 13. Uprawnionym do kontaktów z oferentami jest: Mieczysław Pisarek – tel. (048) 618-60-51. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej http://bip.wolanow.pl


 


Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – Sekretariat.


Termin składania ofert upływa dnia:


20.06.2007r. do godz. 10.00


Otwarcie ofert nastąpi dnia:


20.06.2007r. o godz. 10.10


w siedzibie Zamawiającego – Sala Konferencyjna


Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ofert wariantowych.


W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dnia 2004r. Nr 19 poz. 177z póź. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.


                Zamawiający oceni spełnione warunki udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów, metodą „zero – jednostkową”, co oznacza, że brak jednego z wymaganych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a oferta zostanie odrzucona.


Kryterium oceny ofert jest cena w wysokości 100%.


Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: Pięć  tysięcy PLN).


Termin związania z ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu do składania ofert.. Niniejsze ogłoszenie zamieszczono na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 01.06.2007r.


 

Dokumentacja przetargu

 
Data wprowadzenia informacji 2007-06-04 15:05:10 Informację zaktualizowano 2008-01-22 14:53:49, wprowadzający: Karol Faliszewski
wersja do druku
« powrót