Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Wolanow  www.wolanow.pl
Aktualności
Tablica ogłoszeń
Wybory
Dane
Organy
Wójt Gminy
Sekretarz Gminy
Skarbnik Gminy
Przewodniczący Rady
Rada
Komisje
Referaty
Prawo lokalne
Statut
Regulaminy
Uchwały
Zarządzenia Wójta
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Inne
Jednostki organizacyjne
Spółki prawa handlowego
Protokoły z sesji rady gminy
Prognozy finansowe
Budżet
Sprawozdania finansowe
Przetargi
° rok 2013
° rok 2012
° rok 2011
° rok 2010
° rok 2009
° rok 2008
° rok 2007
° rok 2006
° rok 2005
° rok 2004
° rok 2003
Wyniki przetargów
Oferty inwestycyjne
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia majątkowe
Informacje nieudostępnione
Udostępnianie informacji publicznej
Ochrona środowiska
Skrzynka podawcza
Program Integracji Społecznej
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Nabór pracowników
Serwis
Wyszukiwarka
Jak załatwić sprawę
Sprawdź stan spraw
Dziennik Ustaw
Instrukcja obsługi
Skrzynka Podawcza 2
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Przetargi > rok 2010 strona główna 

rok 2010
Przetarg nieograniczony na zadanie: Zimowe
utrzymanie dróg gminnych. 

Wolanów: Zimowe utrzymanie dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 340107 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, woj. mazowieckie, tel. 048 6186015.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - piaskowanie dróg o nawierzchni asfaltowej mieszanką piaskowo-solną - odśnieżanie dróg o nawierzchni asfaltowej i gruntowej następującym sprzętem : - równiarka - spycharko-ładowarka - ładowarka o napędzie dwuosiowym o pojemności łyżki od 3 do 4m3 - pługiem montowanym na ciężkim ciągniku rolniczym - pługiem montowanym na samochodzie ciężarowym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

·                     Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·                     III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                  oświadczenie oferenta

·                     III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                  oświadczenie oferenta

·                     III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                  oświadczenie oferenta

·                     III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                  oświadczenie oferenta

·                     III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                  oświadczenie oferenta

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·                     III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                     III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                                             oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                                             aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                     III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                                             nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wolanowie ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów pok.nr 13..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wolanowie ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów pok.nr 7..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych.

·                     1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: piaskowanie dróg o nawierzchni asfaltowej mieszanką piaskowo-solną.

·                     2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

·                     3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

·                     4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych.

·                     1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg o nawierzchni asfaltowej i gruntowej równiarka.

·                     2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

·                     3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

·                     4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych.

·                     1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg o nawierzchni asfaltowej i gruntowej spycharko-ładowarka.

·                     2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

·                     3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

·                     4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych.

·                     1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg o nawierzchni asfaltowej i gruntowej ładowarka o napędzie dwuosiowym o pojemności łyżki od 3 do 4m3.

·                     2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

·                     3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

·                     4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych.

·                     1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg o nawierzchni asfaltowej i gruntowej pługiem montowanym na ciężkim ciągniku rolniczym.

·                     2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

·                     3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

·                     4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych.

·                     1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg o nawierzchni asfaltowej i gruntowej pługiem montowanym na samochodzie ciężarowym.

·                     2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

·                     3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

·                     4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Dokumentacja przetargu >>>

 
Data wprowadzenia informacji 2010-11-29 11:42:09 Informację zaktualizowano 2011-01-19 09:58:50, wprowadzający: Karol Faliszewski
wersja do druku
« powrót