Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Wolanow  www.wolanow.pl
Aktualności
Tablica ogłoszeń
Wybory
Dane
Organy
Wójt Gminy
Sekretarz Gminy
Skarbnik Gminy
Przewodniczący Rady
Rada
Komisje
Referaty
Prawo lokalne
Statut
Regulaminy
Uchwały
Zarządzenia Wójta
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Inne
Jednostki organizacyjne
Spółki prawa handlowego
Protokoły z sesji rady gminy
Prognozy finansowe
Budżet
Sprawozdania finansowe
Przetargi
Wyniki przetargów
Oferty inwestycyjne
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia majątkowe
Informacje nieudostępnione
Udostępnianie informacji publicznej
Ochrona środowiska
Skrzynka podawcza
Program Integracji Społecznej
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Nabór pracowników
Serwis
Wyszukiwarka
Jak załatwić sprawę
Sprawdź stan spraw
Dziennik Ustaw
Instrukcja obsługi
Skrzynka Podawcza 2
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Aktualności strona główna 

Aktualności
 

Wolanów dn. 10.05.2010r.


ROŚ. 7624/2/10





Z A W I A D O M I E N I E


o wszczęciu postępowania administracyjnego 


 


         Zgodnie z  art.  10 § 1 ,61 § 4 i art. 49   ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2000 roku  Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 03 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 roku Nr 199, poz. 1227 z późn. zm)  zostało wszczęte postępowanie administracyjne:


na wniosek  Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Radomiu, ul. Graniczna 24, z dnia 04.05.2010r. w sprawie  wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na „Przebudowie drogi powiatowej nr 3562 W relacji droga krajowa 12-Mniszek-Łaziska-Orońsko na odcinku od km 0 + 016,55 – do km 0 + 784,24”.



W związku z powyższym informuję, że w terminie siedmiu dni od otrzymania zawiadomienia w Urzędzie Gminy Wolanów ul. Radomska 20, pok. Nr. 10 I piętro strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, ewentualnie wnosić uwagi i zastrzeżenia do planowanej inwestycji.


 


Otrzymują:


 


1)      Wnioskodawca


2)      Strony wg wykazu


3)      a/a

 
Data wprowadzenia informacji 2010-05-13 13:38:35 Informację zaktualizowano 2010-05-13 13:44:35, wprowadzający: Karol Faliszewski
wersja do druku
« powrót