Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Wolanow  www.wolanow.pl
Aktualności
Tablica ogłoszeń
Wybory
Dane
Organy
Wójt Gminy
Sekretarz Gminy
Skarbnik Gminy
Przewodniczący Rady
Rada
Komisje
Referaty
Prawo lokalne
Statut
Regulaminy
Uchwały
Zarządzenia Wójta
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Inne
Jednostki organizacyjne
Spółki prawa handlowego
Protokoły z sesji rady gminy
Prognozy finansowe
Budżet
Sprawozdania finansowe
Przetargi
Wyniki przetargów
Oferty inwestycyjne
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia majątkowe
Informacje nieudostępnione
Udostępnianie informacji publicznej
Ochrona środowiska
Skrzynka podawcza
Program Integracji Społecznej
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Nabór pracowników
Serwis
Wyszukiwarka
Jak załatwić sprawę
Sprawdź stan spraw
Dziennik Ustaw
Instrukcja obsługi
Skrzynka Podawcza 2
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Tablica ogłoszeń strona główna 

Tablica ogłoszeń
Ogłoszenie Wójta Gminy w Wolanowie z dnia 11
lipca 2008r.o naborze na wolne stanowisko pracy
podinspektora w Gminnym Ośrodku Pomocy
Społecznej w Wolanowie. 

OGŁOSZENIE

Wójta Gminy w Wolanowie

z dnia 11 lipca 2008r.

o naborze na wolne stanowisko pracy  podinspektora w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Wolanowie

 

 

Zgodnie  z art. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity: Dz.Uz z 2001 r. Nr 142, poz.1593 ze zmianami), ogłasza nabór  na stanowisko  podinspektora w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Wolanowie

 

I.  Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:

Prowadzenie zadań z zakresu  ustawy o funduszach alimentacyjnych  min.:

-          ustalenie wysokości świadczeń z funduszu alimentacyjnego,

-          prowadzenie i kompletowanie dokumentacji dotyczącej przyznawania świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz sporządzanie sprawozdań,

-          egzekucja należności od osób, które obrały nienależnie świadczenia z funduszu alimentacyjnego i od dłużników alimentacyjnych,

-          odpowiedzialność za dopuszczenie do nie ustalenia lub nieprawidłowe ustalenie kwoty zwrotu nienależnie pobranych świadczeń, przedawnienie i nie dochodzenie ustalonych należności,

-          przygotowywanie dokumentacji do umorzenia należności,

-          obsługa programu komputerowego „NEMEZIS” do świadczeń z funduszy alimentacyjnych,

 

 

II.  Wymagania konieczne:

    wykształcenie magisterskie,

    staż pracy – minimum1 rok pracy w administracji;;

·         znajomość obsługi komputera /programy – Windows, Excel, Nemezis/;

·         znajomość przepisów ustawy o funduszu alimentacyjnym i świadczeń rodzinnych;

·         znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,

·         znajomość procedur stosowanych w administracji samorządowej;

·         umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa;

·         znajomość procedur w zakresie pozyskiwania środków unijnych na  realizację lokalnych programów pomocy społecznej;

·         umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych (stresowych, konfliktowych);

 

 

III.  Wymagania pożądane:

   komunikatywność;

·         doświadczenie w pracy z klientem;

·         umiejętność pracy w zespole;

 

IV.  Wymagane dokumenty i oświadczenia:

·             życiorys (CV), list motywacyjny;

·             kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego albo oświadczenie  o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

·             kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

  • kserokopie świadectw pracy;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  • referencje /w przypadku posiadania takich/;
  • oryginał kwestionariusza osobowego;
  • własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;

 

 V.                 Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

 

 Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Wolanowie ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów pokój nr 7 lub pocztą na adres Urzędu w zamkniętych kopertach z dopiskiem:  “Dotyczy naboru na stanowisko – podinspektor  ” w terminie do28 lipca 2008 r. do godz. 15.00

 

VI. Inne informacje.

Aplikacje , które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( http://bip.wolanow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń  w Urzędzie Gminy w Wolanowie ul. Radomska 20

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).

 

 

         Nabór  zostanie przeprowadzony zgodnie z Regulaminem naboru  kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy zatwierdzonego Zarządzeniem Wójta Gminy w Wolanowie Nr 18/2007 z dnia 22 marca 2007 r. z późn. zm. – Zarządzenie Wójta Gminy w Wolanowie Nr 65/07 z dnia 12 listopada 2007 r.

 

 

Wolanów, 11.07.2008 r.                                                        Wójt Gminy

                                                                                              Adam Gibała

 
Data wprowadzenia informacji 2008-07-11 13:43:08, wprowadzający: Karol Faliszewski
wersja do druku
« powrót