Wolanów, dnia 13.10.2003r.
O G Ł O S Z E N I E
Urząd Gminy Wolanów z siedzibą w Wolanowie ul. Radomska 20 26-625 Wolanów ogłasza przetarg nieograniczony na: wykonanie prac remontowych polegających na wymianie nawierzchni chodników przy budynku Urzędu Gminy w Wolanowie. Zakres prac do wykonania obejmuje : wymianę 292 m2 chodnika, wymianę 91mb obrzeży, wymianę 91mb krawężników oraz wykonanie 16 stopni schodowych ze stopnicami z kostki betonowej na skarpie.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy w Wolanowie ul. Radomska 20 pok. 13.
Termin składania ofert do dnia 22.10.2003.r. o godz. 9.00.
Otwarcie ofert nastąpi 22.10.2003r. o godz. 9.10
Pożądany termin wykonania robót 30.11.2003.
Kryterium wyboru oferty jest cena – 100%.
Postępowanie będzie prowadzone bez zastosowania preferencji krajowych.
Uprawnieni do kontaktów z oferentami są: Mieczysław Pisarek tel. /048/618-60-20(15) w godzinach 8.00 – 15.00.
W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podst. art. 19 i 22 ust. 7, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 2 u.o z.p. oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. |