Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Wolanow  www.wolanow.pl
Aktualności
Tablica ogłoszeń
Wybory
Dane
Organy
Wójt Gminy
Sekretarz Gminy
Skarbnik Gminy
Przewodniczący Rady
Rada
Komisje
Referaty
Prawo lokalne
Statut
Regulaminy
Uchwały
Zarządzenia Wójta
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Inne
Jednostki organizacyjne
Spółki prawa handlowego
Protokoły z sesji rady gminy
Prognozy finansowe
Budżet
Sprawozdania finansowe
Przetargi
Wyniki przetargów
Oferty inwestycyjne
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia majątkowe
Informacje nieudostępnione
Udostępnianie informacji publicznej
Ochrona środowiska
Skrzynka podawcza
Program Integracji Społecznej
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Nabór pracowników
Serwis
Wyszukiwarka
Jak załatwić sprawę
Sprawdź stan spraw
Dziennik Ustaw
Instrukcja obsługi
Skrzynka Podawcza 2
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Tablica ogłoszeń strona główna 

Tablica ogłoszeń
Ogłoszenie Wójta Gminy w Wolanowie z dnia 30
listopada 2007r. o naborze na wolne stanowisko
urzędnicze w Urzędzie Gminy w Wolanowie. 

 

OGŁOSZENIE

Wójta Gminy w Wolanowie

z dnia 30  listopada  2007r.

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Wolanowie

 

Zgodnie  z art. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity: Dz.Uz z 2001 r. Nr 142, poz.1593 ze zmianami), ogłasza nabór  na stanowisko urzędnicze : Referenta ds. obywatelskich

 

Główne obowiązki:

 

  • wydawanie odpisów zupełnych i skróconych z aktów stanu cywilnego,
  • wprowadzanie akt stanu cywilnego do programu komputerowego,

·         z zakresu dowodów osobistych:

- wykonywanie wszelkich czynności związanych z bezpośrednią obsługą klienta
w zakresie wydawania dowodów osobistych;

-  przechowywanie i kompletowanie teczek osobowo-dowodowych,

- kompleksowa komputerowa obsługa Systemu Wydawania Dowodów Osobistych nowego typu;

·         z zakresu ewidencji  ludności:

- prowadzenie spraw z zakresu realizacji obowiązku meldunkowego,

     - stała aktualizacja danych osobowo – adresowych mieszkańców gminy Wolanów zawartych w systemie PESEL;

     - nanoszenie zmian na podstawie aktów stanu cywilnego /urodzenia, małżeństwa, zgony, rozwody, przypiski/;

     - wydawanie zaświadczeń potwierdzających zameldowanie i wymeldowanie;

     - prowadzenie rejestru wyborców;

     - wykonywanie czynności związanych z wyborami do Sejmu i Senatu, Rady Gminy, Prezydenta RP, i Wójta Gminy Wolanów, referendum;

            - udzielanie informacji adresowo – dowodowych.

 

Wykształcenie: – wymagane: wyższe magisterskie ekonomiczne lub administracyjne

 

Wymagania konieczne:

    staż pracy – minimum 1 rok pracy  w administracji;

·         znajomość obsługi komputera /programy – Windows, Excel/;

·         znajomość przepisów ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych
oraz przepisów wykonawczych;

·         znajomość przepisów ustawy o opłacie skarbowej /w zakresie wykonywanych czynności/;

·         znajomość procedur stosowanych w administracji samorządowej;

·         ogólna znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;

·         umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa;

·         profesjonalne podejście do klienta;

·         wysoka kultura osobista;

·         umiejętność koncentracji, dokładność, systematyczność;

·         umiejętność pracy w zespole;

·         dobra organizacja pracy własnej.

 

 

Wymagania pożądane:

·         doświadczenie w pracy z klientem;

·         umiejętność pracy w warunkach stresowych.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys (CV), list motywacyjny;
  • kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego albo oświadczenie  o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kserokopie świadectw pracy;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  • referencje /w przypadku posiadania takich/;
  • oryginał kwestionariusza osobowego;
  • własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;

 

V.  Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Wolanowie ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów pokój nr 7 lub pocztą na adres Urzędu w zamkniętych kopertach z dopiskiem:  “Dotyczy naboru na stanowisko – „Referenta  ds. obywatelskich” w terminie do 18  grudnia  2007r. do godz. 15.00

 

VI. Inne informacje.

Aplikacje , które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( http://bip.wolanow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń  w Urzędzie Gminy w Wolanowie ul. Radomska 20

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).

 

 

            Nabór  zostanie przeprowadzony zgodnie z Regulaminem naboru  kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy zatwierdzonego Zarządzeniem Wójta Gminy w Wolanowie Nr 18/2007 z dnia 22 marca 2007 r. z późn. zm. – Zarządzenie Wójta Gminy w Wolanowie Nr 65/07 z dnia 12 listopada 2007 r.

 

 

                                                                                              Wójt Gminy

                                                                                         /-/ Adam Gibała

 
Data wprowadzenia informacji 2007-11-30 14:12:54, wprowadzający: Karol Faliszewski
wersja do druku
« powrót