OGŁOSZENIE
Wójta Gminy w Wolanowie
z dnia 30 listopada 2007r.
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Wolanowie
Zgodnie z art. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity: Dz.Uz z 2001 r. Nr 142, poz.1593 ze zmianami), ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze : Referenta ds. obywatelskich
Główne obowiązki:
- wydawanie odpisów zupełnych i skróconych z aktów stanu cywilnego,
- wprowadzanie akt stanu cywilnego do programu komputerowego,
· z zakresu dowodów osobistych:
- wykonywanie wszelkich czynności związanych z bezpośrednią obsługą klienta w zakresie wydawania dowodów osobistych;
- przechowywanie i kompletowanie teczek osobowo-dowodowych,
- kompleksowa komputerowa obsługa Systemu Wydawania Dowodów Osobistych nowego typu;
· z zakresu ewidencji ludności:
- prowadzenie spraw z zakresu realizacji obowiązku meldunkowego,
- stała aktualizacja danych osobowo – adresowych mieszkańców gminy Wolanów zawartych w systemie PESEL;
- nanoszenie zmian na podstawie aktów stanu cywilnego /urodzenia, małżeństwa, zgony, rozwody, przypiski/;
- wydawanie zaświadczeń potwierdzających zameldowanie i wymeldowanie;
- prowadzenie rejestru wyborców;
- wykonywanie czynności związanych z wyborami do Sejmu i Senatu, Rady Gminy, Prezydenta RP, i Wójta Gminy Wolanów, referendum;
- udzielanie informacji adresowo – dowodowych.
Wykształcenie: – wymagane: wyższe magisterskie ekonomiczne lub administracyjne
Wymagania konieczne:
● staż pracy – minimum 1 rok pracy w administracji;
· znajomość obsługi komputera /programy – Windows, Excel/;
· znajomość przepisów ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz przepisów wykonawczych;
· znajomość przepisów ustawy o opłacie skarbowej /w zakresie wykonywanych czynności/;
· znajomość procedur stosowanych w administracji samorządowej;
· ogólna znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;
· umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa;
· profesjonalne podejście do klienta;
· wysoka kultura osobista;
· umiejętność koncentracji, dokładność, systematyczność;
· umiejętność pracy w zespole;
· dobra organizacja pracy własnej.
Wymagania pożądane:
· doświadczenie w pracy z klientem;
· umiejętność pracy w warunkach stresowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys (CV), list motywacyjny;
- kserokopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- referencje /w przypadku posiadania takich/;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
V. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Wolanowie ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów pokój nr 7 lub pocztą na adres Urzędu w zamkniętych kopertach z dopiskiem: “Dotyczy naboru na stanowisko – „Referenta ds. obywatelskich” w terminie do 18 grudnia 2007r. do godz. 15.00
VI. Inne informacje.
Aplikacje , które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( http://bip.wolanow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Wolanowie ul. Radomska 20
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).
Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z Regulaminem naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy zatwierdzonego Zarządzeniem Wójta Gminy w Wolanowie Nr 18/2007 z dnia 22 marca 2007 r. z późn. zm. – Zarządzenie Wójta Gminy w Wolanowie Nr 65/07 z dnia 12 listopada 2007 r.
Wójt Gminy
/-/ Adam Gibała |