Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Wolanow  www.wolanow.pl
Aktualności
Tablica ogłoszeń
Wybory
Dane
Organy
Wójt Gminy
Sekretarz Gminy
Skarbnik Gminy
Przewodniczący Rady
Rada
Komisje
Referaty
Prawo lokalne
Statut
Regulaminy
Uchwały
Zarządzenia Wójta
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Inne
Jednostki organizacyjne
Spółki prawa handlowego
Protokoły z sesji rady gminy
Prognozy finansowe
Budżet
Sprawozdania finansowe
Przetargi
Wyniki przetargów
Oferty inwestycyjne
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia majątkowe
Informacje nieudostępnione
Udostępnianie informacji publicznej
Ochrona środowiska
Skrzynka podawcza
Program Integracji Społecznej
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Nabór pracowników
Serwis
Wyszukiwarka
Jak załatwić sprawę
Sprawdź stan spraw
Dziennik Ustaw
Instrukcja obsługi
Skrzynka Podawcza 2
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Tablica ogłoszeń strona główna 

Tablica ogłoszeń
Zawiadomienie o terminie sesji Rady Gminy Wolanów 

Wolanów, 10.12.2012 r.

Znak: RGW. 0002.25.2012  
     

Z a w i a d o m i e n i e

             Zawiadamia się, że w dniu 17 grudnia 2012 roku o godz. 9:00  w sali konferencyjnej Urzędu Gminy  Wolanów odbędzie się XXV sesja Rady Gminy Wolanów.

Przewidywany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji. 
4. Informacje Komisji o ich pracach między sesjami Rady.
5. Sprawozdanie Wójta z pracy w okresie między sesjami.
6. Informacja Wójta z realizacji uchwał Rady.
7. Informacja z realizacji wniosków z poprzedniej sesji.
8. Interpelacje i zapytania radnych.
9. Odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o projekcie uchwały o wieloletniej prognozie finansowej
10. Przyjęcie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wolanów na lata 2013 – 2017.
11. Przedstawienie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem Wójta.
12. Odczytanie opinii komisji i wniosków radnych
13. Odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej.
14. Przedstawienie stanowiska wójta w sprawie opinii komisji i wniosków radnych.
15. Dyskusja nad wniesionymi poprawkami i ich przegłosowanie.
16. Głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.
17. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Wolanów. 
18. Podjęcie uchwały w sprawie podziału gminy Wolanów na stałe obwody głosowania.
19. Podjęcie uchwały w sprawie oddania w dzierżawę część nieruchomości o pow. 200 m2, położonej w miejscowości Sławno, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka ewidencyjna nr 124 o pow. 2900 m2, na okres 1 roku w trybie  bezprzetargowym.
20. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 r.
21. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania zgłoszone na poprzedniej sesji.
22. Wolne wnioski i informacje.
23. Zamknięcie obrad.

 

                                                 Przewodniczący Rady Gminy
                                                                                      
                                                        Jacek Murawski

Czas wytworzenia informacji: 2012-12-10
Czas ważności informacji: 2012-12-17 9:00
 

 
Data wprowadzenia informacji 2012-12-10 12:12:24, wprowadzający: Karol Faliszewski, autor: Biuro Rady Gminy
wersja do druku
« powrót