Z A P R O S Z E N I E D O U D Z I A Ł U W P O S T Ę P O W A N I U
PROWADZONYM W TRYBIE ZAPYTANIA O CENĘ O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 60.000 EURO
Urząd Gminy w Wolanowie zaprasza do udziału w postepowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cene na zakup i dostawę materiałów biurowych dla Urzedu gminy w Wolanowiwe.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych. Termin realizacji - 31.12.2005 Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena (koszt) 100% Wadium: 0 Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Wolanów ul. Radomska nr 20 pok. 07 lub w formie przesyłki pocztowej po uprzednim złożeniu wniosku o przekazanie specyfikacji. Uprawniona do kontaktów z oferentami - Reanata Pisarek, tel. (048) 618-60-15, w godz 8:00- 15:00. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok.7 - sekretariat. Termin składania ofert upływa dnia 03.02.2005r o godz 10:00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 03.02.2005r o godz 10:15 w siedzibie zamawiającego, lok. 2 - sala konferencyjna. W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych -spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych - Złożą ofertę zgodną z wymogami SIWZ i Ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Miejsce umieszczenia niniejszego ogłoszenia 1. Tablica ogłoszeń tut. Urzędu
Z poważaniem mgr inż. Adam Gibała
Wolanów, dnia 18 stycznia 2005r. |