bip.wolanow.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Gmina Wolanow www.wolanow.pl
Przetargi strona główna 

rok 2011
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na
zamówienie publiczne pn: Budowa linii
oświetlenia drogowego w miejscowości Strzałków
gm. Wolanów 

Znak IRO.271.7.2011.BC

OGŁOSZENIE

o przetargu nieograniczonym

 

o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro. Niniejsze postępowanie zamawiający prowadzi z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający stosuje przepisy cyt. ustawy jedynie w zakresie przewidzianym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

Na zamówienie publiczne pn.:

Budowa linii oświetlenia drogowego w miejscowości Strzałków gm. Wolanów

 

I.1) Nazwa i adres

Nazwa: Gmina Wolanów

Prowadzący sprawę: Referat Inwestycji, Rozwoju i Ochrony Środowiska w Wolanowie

Adres pocztowy: ul. Radomska 20

Miejscowość: Wolanów

Kod pocztowy:  26-625

Województwo: Mazowieckie

Tel.: (48) 618-60-20

Faks: (48) 618-79-41

Adres strony internetowej zamawiającego:  www.bip.wolanow.pl   Adres e-mile: gmina@wolanow.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

  1. II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:  „Budowa linii oświetlenia drogowego w miejscowości Strzałków gm. Wolanów

 

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Budowa linii oświetlenia drogowego w miejscowości Strzałków gm. Wolanów

 

Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje;

1. Budowę linii napowietrznej izolowanej AsXSn 2x35 m2 o długości 276 m, linii  napowietrznej izolowanej AsXSn 5x35mm2 o długości 25 m ( wymiana przewodów gołych AL. 4x25 mm2 );

2. Latarnie oświetleniowe , oprawy z lampą wysokoprężną sodową  70W -   7 kpl

 

W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej tj. przedmiarem robót i opisem technicznym.        

Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.

 

 Prace towarzyszące nie objęte dokumentacja projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia:

1. Pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji każdego zadania wraz  z 3 egz. inwentaryzacji powykonawczej ;

1.1. Pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, które są niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniania dokumentacji projektowej Dz.U 38 poz. 455);

1.2. Inwentaryzacja zarejestrowana w PODGiK, opracowana w formie papierowej i w postaci elektronicznej w pliku dwg lub dxf na nośniku CD-ROM;

2. Projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami;

3. Uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy:

3.1. Zajęcie pasa drogowego;

3.2. Związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji;

3.3. Innych – niezbędnych przy realizacji zadania.

4. Organizacja i zabezpieczenie placu budowy;

5. Uporządkowanie terenu po budowie,

5.1. Odtworzenie wszystkich obiektów, które ewentualnie muszą ulec rozebraniu w trakcie realizacji zadania.;

 6.   Likwidacja placu budowy

 7.   Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego,

 8.  Oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ , a konieczne do wykonania ze względu na sztukę  budowlaną.

2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia.

2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres 36 miesięcy.

 

UWAGA!

Wykonawca obowiązany jest zapewnić kierowanie robotami budowlanymi przez osobę posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności  - instalacyjnej w zakresie instalacji  elektrycznych wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów – Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami).

Kserokopię w/w uprawnień należy dołączyć w dniu zawarcia umowy.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Główny przedmiot

CPV   45317300-5  instalowanie elektrycznych urządzeń    

              rozdzielczych

CPV-    45316110-9 instalowanie urządzeń oświetlenia

              drogowego

CPV      45315300-1    instalacje zasilania elektrycznego

 

 

II.2) termin WYKONANIA

Termin wykonania zamówienia –  1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III. 1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 

 

III. 1. 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania       

 

III. 1.2) Wiedza i doświadczenie

 

III.1.3) Potencjał technicz­ny

 

III.1.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

III.1.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa   

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

 

Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia.

Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą "zero jedynkową". Oznacza to, że wystarczającym powodem odrzucenia oferty będzie brak wymaganego oświadczenia.

 

III.2) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

1)   oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2)   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

 

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony 

 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

 

Cena

Kryteria

1. CENA

Znaczenie

100% (max 100 pkt)

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolanow.pl

IV.3.2) Termin składania lub ofert: Data:  20/09/2011, godzina: 9:00

Miejsce:

Urząd Gminy Wolanów, Sekretariat I p.; ul. Radomska 20; 26-625 Wolanów

IV.3.3) Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.4) Informacje dodatkowe

Wartość szacunkowa zamówienia nie przekraczają wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro. Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo  zamówień  publicznych  (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) nie ma obowiązku stosowania ustawy do przedmiotowego zamówienia.  Niniejsze postępowanie zamawiający prowadzi z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający stosuje przepisy cyt. ustawy jedynie w zakresie przewidzianym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  

Czas wytworzenia informacji: 2011-09-12
Czas ważności informacji: 2011-09-20 9:00

Dokumentacja przetargu >>>

 
Data wprowadzenia informacji 2011-09-12 14:04:00 Informację zaktualizowano 2011-09-12 14:16:51, wprowadzający: Karol Faliszewski, autor: Bożena Cyrańska

Zobacz:
 rok 2013 .  rok 2012 .  rok 2011 .  rok 2010 .  rok 2009 .  rok 2008 .  rok 2007 .  rok 2006 .  rok 2005 .  rok 2004 .  rok 2003 . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.wolanow.pl