bip.wolanow.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Gmina Wolanow www.wolanow.pl
Tablica ogłoszeń strona główna 

Tablica ogłoszeń
Zawiadomienie o terminie sesji Rady Gminy w
Wolanowie 

Wolanów, 05.12.2011 r.

 

Znak: RGW. 0002.14.2011

Z a w i a d o m i e n i e

 

             Zawiadamia się, że w dniu 9 grudnia 2011 roku o godz. 8:00  w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Wolanowie odbędzie się sesja Rady Gminy w Wolanowie.

 

Przewidywany porządek obrad:

1.   Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2.   Przyjęcie porządku obrad.

3.    Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady Gminy.

4.    Prezentacja planowanej inwestycji firmy WINDPROJEKT

5.    Sprawozdanie z pracy wójta.

6.    Interpelacje i wnioski radnych.

7.    Podjęcie uchwał w sprawie:

a)    sprawie szczegółowych zasad sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadającym Gminie Wolanów oraz jej jednostkom podległym, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organów do tego uprawnionych,

b)    zwolnień w podatku od nieruchomości,

c)    określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych,

d)    projekt uchwały w sprawie ustalenia stawek opłat za odprowadzenie ścieków do urządzeń kanalizacyjnych.

e)    w sprawie zmiany Statutu Gminnej Biblioteki Publicznej w Wolanowie.

f)    wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości,

g)    trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego działającego na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania,

h)    przystąpienia Gminy Wolanów do projektu kluczowego realizowanego przez samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 – 2013, działania II – Przyspieszenie e-Rozwoju Mazowsza, poddziałania 2.2 Rozwój e-usługa pn.: Rozwój e-usługa i ich dostępu w ramach Mazowieckiej Sieci Społeczeństwa Informacyjnego „M@zowszanie”,

i)     zwrotu kosztów przejazdu dzieci do szkół,

j)     wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2011 rok.

8.     Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych.

9.    Sprawy różne.

10. Zamknięcie obrad.

                                                            Przewodniczący Rady Gminy

                                                                     Jacek Murawski

 

 

Czas wytworzenia informacji: 2011-12-05 9:00
Czas ważności informacji: 2011-12-09 8:00

 
Data wprowadzenia informacji 2011-12-05 14:05:22 Informację zaktualizowano 2011-12-06 10:20:08, wprowadzający: Karol Faliszewski, autor: Monika Musiałek
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.wolanow.pl