Wolanów, 17.09.2012 r.
Znak: RGW. 0002.22.2012
Z a w i a d o m i e n i e
Zawiadamia się, że w dniu 25 września 2012 roku o godz. 9:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Wolanów odbędzie się XXII sesja Rady Gminy Wolanów.
Przewidywany porządek obrad: 1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad. 2. Przyjęcie porządku obrad. 3. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji. 4. Informacje Komisji o ich pracach między sesjami Rady. 5. Sprawozdanie Wójta z pracy w okresie między sesjami. 6. Informacja Wójta z realizacji uchwał Rady. 7. Informacja z realizacji wniosków z poprzedniej sesji. 8. Interpelacje i zapytania radnych. 9. Informacja z wykonania budżetu Gminy, kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz przebiegu realizacji wykonania planu finansowego instytucji kultury i zakładu opieki zdrowotnej za I półrocze 2012 roku. 10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłaty za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych. 11. Podjęcie uchwały w sprawie wysokości i zasad ustalania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących żłobki lub kluby dziecięce. 12. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zmiany obwodów głosowania. 13. Podjęcie uchwały w sprawie wynagrodzenia wójta Gminy. 14. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zryczałtowanej diety dla radnych Rady Gminy Wolanów. 15. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej na 2012 rok. 16. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania zgłoszone na poprzedniej sesji. 17. Wolne wnioski i informacje. 18. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Gminy Jacek Murawski
Czas wytworzenia informacji: 2012-09-17 Czas ważności informacji: 2012-09-25 9:00 |