Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Wolanow  www.wolanow.pl
Aktualności
Tablica ogłoszeń
Wybory
Dane
Organy
Wójt Gminy
Sekretarz Gminy
Skarbnik Gminy
Przewodniczący Rady
Rada
Komisje
Referaty
Prawo lokalne
Statut
Regulaminy
Uchwały
Zarządzenia Wójta
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Inne
Jednostki organizacyjne
Spółki prawa handlowego
Protokoły z sesji rady gminy
Prognozy finansowe
Budżet
Sprawozdania finansowe
Przetargi
° rok 2013
° rok 2012
° rok 2011
° rok 2010
° rok 2009
° rok 2008
° rok 2007
° rok 2006
° rok 2005
° rok 2004
° rok 2003
Wyniki przetargów
Oferty inwestycyjne
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia majątkowe
Informacje nieudostępnione
Udostępnianie informacji publicznej
Ochrona środowiska
Skrzynka podawcza
Program Integracji Społecznej
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Nabór pracowników
Serwis
Wyszukiwarka
Jak załatwić sprawę
Sprawdź stan spraw
Dziennik Ustaw
Instrukcja obsługi
Skrzynka Podawcza 2
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Przetargi > rok 2007 strona główna 

rok 2007
II przetarg nieograniczony na zakup i dostawę
dwóch sztuk samochodów pożarniczych. 

Wolanów: Dostawa samochodów pożarniczych

Numer ogłoszenia: 212528 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawa

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wolanowie, ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, woj.

mazowieckie, tel. 048 618-60-51, fax 048 618-79-41

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodów pożarniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zakup i dostawa dwóch sztuk samochodów pożarniczych używanych dla:

 

  1. Ochotniczej Straży Pożarnej w Mniszku  szt.1 o specyfikacji:

- rok produkcji nie wcześniejszy niż 1988rok

- zbiornik wody 1500l,

- autopompa o wydajności 2400l/min z wysokim ciśnieniem,

- dwa szybkie natarcia po minimum 90m,

- kabina na minimum 7osób,

- napęd 4x2

- przebieg nie większy niż 30000km

- silnik zasilany olejem napędowym

- stan techniczny dobry nie wymagający napraw blacharskich

 

  1. Ochotniczej Straży Pożarnej w Młodocianie Większym szt.1 o specyfikacji:

- rok produkcji nie wcześniejszy niż 1978rok

- zbiornik wody od 1000l do 4000l

- autopompa o wydajności od 1600l/min  do 2500l/min z wysokim ciśnieniem,

- jedno lub dwa szybkie natarcia od 60 do 90m,

- kabina na minimum 6osób,

- napęd 4x2 lub 4x4

- przebieg nie większy niż 60000km

- silnik zasilany olejem napędowym

- stan techniczny dobry nie wymagający napraw blacharskich

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.00.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: TAK.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:

20.12.2007r..

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny

spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy

nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i

osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o

przedłożone przez oferentów dokumenty i oświadczenia.

1) Wykonawcy którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia spełniające wymagane warunki

zostaną dopuszczeni do badania i oceny.

2) Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie

wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

3) Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt. IX SIWZ.

 

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu

potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ;
  2. Formularz oświadczenia stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ;
  1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r.- Prawo zamówień publicznych, należy złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty:

 

3.1.             Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków

zamówienia: bip.wolanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wolanowie ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

15.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wolanowie ul. Radomska 20 26-625 Wolanów - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

 Dokumentacja przetargu
Data wprowadzenia informacji 2007-11-05 14:11:24 Informację zaktualizowano 2008-01-22 15:11:10, wprowadzający: Karol Faliszewski
wersja do druku
« powrót