Wolanów: Dostawa samochodów pożarniczych
Numer ogłoszenia: 212528 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawa
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wolanowie, ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, woj.
mazowieckie, tel. 048 618-60-51, fax 048 618-79-41
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodów pożarniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa dwóch sztuk samochodów pożarniczych używanych dla:
- Ochotniczej Straży Pożarnej w Mniszku szt.1 o specyfikacji:
- rok produkcji nie wcześniejszy niż 1988rok
- zbiornik wody 1500l,
- autopompa o wydajności 2400l/min z wysokim ciśnieniem,
- dwa szybkie natarcia po minimum 90m,
- kabina na minimum 7osób,
- napęd 4x2
- przebieg nie większy niż 30000km
- silnik zasilany olejem napędowym
- stan techniczny dobry nie wymagający napraw blacharskich
- Ochotniczej Straży Pożarnej w Młodocianie Większym szt.1 o specyfikacji:
- rok produkcji nie wcześniejszy niż 1978rok
- zbiornik wody od 1000l do 4000l
- autopompa o wydajności od 1600l/min do 2500l/min z wysokim ciśnieniem,
- jedno lub dwa szybkie natarcia od 60 do 90m,
- kabina na minimum 6osób,
- napęd 4x2 lub 4x4
- przebieg nie większy niż 60000km
- silnik zasilany olejem napędowym
- stan techniczny dobry nie wymagający napraw blacharskich
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.00.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: TAK.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
20.12.2007r..
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o
przedłożone przez oferentów dokumenty i oświadczenia.
1) Wykonawcy którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia spełniające wymagane warunki
zostaną dopuszczeni do badania i oceny.
2) Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie
wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
3) Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt. IX SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ;
- Formularz oświadczenia stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ;
- W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r.- Prawo zamówień publicznych, należy złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty:
3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: bip.wolanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wolanowie ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
15.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wolanowie ul. Radomska 20 26-625 Wolanów - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Dokumentacja przetargu |