Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Wolanow  www.wolanow.pl
Aktualności
Tablica ogłoszeń
Wybory
Dane
Organy
Wójt Gminy
Sekretarz Gminy
Skarbnik Gminy
Przewodniczący Rady
Rada
Komisje
Referaty
Prawo lokalne
Statut
Regulaminy
Uchwały
Zarządzenia Wójta
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Inne
Jednostki organizacyjne
Spółki prawa handlowego
Protokoły z sesji rady gminy
Prognozy finansowe
Budżet
Sprawozdania finansowe
Przetargi
Wyniki przetargów
Oferty inwestycyjne
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia majątkowe
Informacje nieudostępnione
Udostępnianie informacji publicznej
Ochrona środowiska
Skrzynka podawcza
Program Integracji Społecznej
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Nabór pracowników
Serwis
Wyszukiwarka
Jak załatwić sprawę
Sprawdź stan spraw
Dziennik Ustaw
Instrukcja obsługi
Skrzynka Podawcza 2
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Program Integracji Społecznej strona główna 

Program Integracji Społecznej
Zaproszenie do składania ofert na usługi
Integracji Społecznej w ramach Poakcesyjnego
Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich.

Znak: SG. PIS/6/10                                                                          Wolanów, 09.04. 2010 r.

 

      ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA

Usługi integracji społecznej

 

W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczypospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Wolanów uzyskała dotację w wysokości 425.360,92 PLN, część dotacji, tj. kwotę 20.000,00 PLN  przeznacza na realizację niżej określonej  usługi.

 

1.     ZAMAWIAJĄCY

Wójt Gminy Wolanów (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych  kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranej usługi integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.

 

2.     SPOTKANIE INFORMACYJNE

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w Urzędzie Gminy w Wolanowie, dnia 15.04.2010 r. o godzinie 1100 w sali konferencyjnej.

 

3.     PROCEDURA

Wybór usługodawców odbywać się będzie, zgodnie z zapisami art. 4 ust. 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007, Nr 223 poz. 1665) z późn. zm.), w oparciu o procedurę CPP (ang.) Community Participation In Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

 

4.     OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓŁOWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI)

 

      OFERTY CZĘŚCIOWE:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

WARIANTY:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  

 

Opis zamawianych usług – wynikających z zapisów zatwierdzonego Planu Działania.

 

„Organizacja wizyty studyjnej” dla  liderów społecznych z terenu gminy Wolanów - przedstawicieli organizacji pozarządowych, liderów i osób aktywnych społecznie oraz pracowników samorządowych, której celem będzie:

Cel zadania:

      zapoznanie z dobrymi praktykami oraz wymiana doświadczeń w zakresie realizacji GSRPS i rozwoju społecznego dla wszystkich grup społecznych,

      aktywizacja mieszkańców, pobudzenie mieszkańców do działania, rozwijanie przedsiębiorczości poprzez spotkania poglądowe i uczestnictwa w ofercie wiosek tematycznych

      rozwój  współpracy z organizacjami pozarządowymi o działalności ponad lokalnej
i ogólno lokalnej poprzez zaprezentowanie im walorów i możliwości samorealizacji na terenie gminy

      propagowanie idei obywatelskiego uczestnictwa  w życiu społeczności lokalnej

       współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie wykorzystania lokalnej infrastruktury

Miejsce wyjazdu:

    wioski tematyczne w województwie pomorskim

Wymagania zamawiającego:
-   objęcie wizytą studyjną  około 40  osób,
-   zapewnienie zakwaterowania, wyżywienia i transportu,

-   zapewnienie odpowiedniego ubezpieczenia,

-   zapewnienie zgodnego z celami wizyty programu w tym organizacja spotkań z władzami i liderami gmin, organizacjami pozarządowymi do których pojadą uczestnicy wyjazdu oraz uczestnictwa w ofercie wiosek tematycznych

 

Termin realizacji zadania: 15.05. – 30.06.2010 r.

 

Na realizację tej usługi przeznacza się maksymalnie kwotę: 20.000 zł. (Słownie: Dwadzieścia tysięcy złotych)

 

 

Podstawą dla płatności na rzecz usługodawcy będzie rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako: 1 osoba biorąca udział w wizycie studyjnej.

 

 

Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. spodziewanych rezultatów oferowanych usług, sposobu monitorowania realizacji usługi  w postaci listy obecności uczestników, ankiety przeprowadzonej  wśród uczestników, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań. Po podpisaniu umowy Usługodawca zobowiązany jest do przekazywania sprawozdań okresowych – miesięcznych oraz sprawozdania końcowego, których wzory znajdują się w Załączniku do niniejszego porozumienia.

 

 

5.     UPRAWNIENI USŁUGODAWCY:

 

      Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury

      są:

  1. Organizacje pozarządowe (NGOs)
  2. Organizacje kościelne
  3. Prywatni usługodawcy: Firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne
  4. Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze
  5. Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe  jednostki organizacyjne.

 

Każdy z potencjalnych usługodawców musi spełnić jeden z poniższych warunków:

a) usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez

    danego usługodawcę, lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na

    rzecz dodatkowych beneficjatów, lub

     b) usługa będzie realizowana w partnerstwie z innymi usługodawcami

 

6.   KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ:

a)      zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług 

b)      dysponowanie odpowiednim transportem do przewozu osób

     c)    przedstawienie spójnego programu realizowanych usług,

d)    dysponowanie planem i kosztorysem wizyty,

 

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

      Program realizacji usługi

      Oświadczenie o dysponowaniu środkiem transportu do przewozu osób

      Zobowiązanie do wykupienia odpowiednich ubezpieczeń

      Oświadczenie o zapewnieniu usług zgodnie z zamówieniem,

      Kosztorys i  plan wizyty

 

 

 

7.  PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT:

 

SKŁADANIE OFERT

 

a)       Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urząd Gminy w Wolanowie ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów w termie do 04.05.2010 r. do godz. 10,00, pokój nr 7

b)       Oferta winna być ważna, przez co najmniej 30 dni od daty określonej w pkt. a)

c)       Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem

„Oferta na świadczenie usługi „Organizacja wizyty studyjnej”. Ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy”.

 

OCENA OFERT

1.      Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

a.      Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6

b.      Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert).
Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.

c.      Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne),

2.      Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 2 tygodni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.

3.      Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

4.      Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.

 

8.    KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z p. Marianna Biesiadecka – Sekretarz Gminy tel. (048) 618-60-51 fax. (048) 618-79-41

 

9.     ZAŁĄCZNIKI

1.      Formularz Oferty

2.      Wzór Umowy

3.      Wzór sprawozdania                                             Wójt

4.      Kwestionariusz niezależności                                                                                                                 

                                                                                   Adam Gibała

  

 
Data wprowadzenia informacji 2010-04-09 14:20:17 Informację zaktualizowano 2010-04-15 14:00:36, wprowadzający: Karol Faliszewski
wersja do druku
« powrót