bip.wolanow.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Gmina Wolanow www.wolanow.pl
Przetargi strona główna 

rok 2008
Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg
gminnych. Numer ogłoszenia: 102733-2008. 

Wolanów: Przebudowa dróg gminnych

Numer ogłoszenia: 102733-2008; data zamieszczenia: 15.05.2006

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wolanowie, ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, woj.

mazowieckie, tel. 048 618-60-51, fax 048 618-79-41

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach:

  1. Zadanie nr I - Droga w miejscowości Wacławów odcinek 1130mb.
  2. Zadanie nr II - Droga w miejscowości Wymysłów odcinek 1200mb.

       

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje:

1.Roboty budowlane:

Wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa łamanego,

Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,

Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego

Wykonanie poboczy. Przepustów i oznakowania pionowego

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:

31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr I – 8.000,00zł, Zadanie nr II - 9.600,00zł,

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny

spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy

nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i

osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o

przedłożone przez oferentów dokumenty i oświadczenia.

1) Wykonawcy którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia spełniające wymagane warunki

zostaną dopuszczeni do badania i oceny.

2) Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie

wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

3) Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt. 6 SIWZ.

 

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu

potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ;
  2. Formularz oświadczenia stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ;
  1. Przedmiar i kosztorys ofertowy stanowiące załącznik nr 3, 4  do niniejszej SIWZ;
  2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r.- Prawo zamówień publicznych, należy złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty:

 

4.1.           Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4.2.           Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub  wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:

5.1.           Udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia tj. załączenie uprawnień branży budownictwa drogowego z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

  1. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:

6.1.           Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6.2.           Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

  1. Potwierdzenie wniesienia wadium

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków

zamówienia: www.wolanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wolanowie ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

16.06.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

 Dokumentacja przetargu
Data wprowadzenia informacji 2008-05-16 14:50:52 Informację zaktualizowano 2009-06-25 14:47:42, wprowadzający: Karol Faliszewski

Zobacz:
 rok 2013 .  rok 2012 .  rok 2011 .  rok 2010 .  rok 2009 .  rok 2008 .  rok 2007 .  rok 2006 .  rok 2005 .  rok 2004 .  rok 2003 . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.wolanow.pl