SG.210.4.2011 16.03.2011r.
WÓJT GMINY WOLANÓW
ogłasza nabór na stanowisko:
sekretarza gminy
w Urzędzie Gminy w Wolanowie
Główne obowiązki:
1) zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym (BIP);
2) zapewnienie merytorycznej i techniczno – organizacyjnej obsługi posiedzeń organów kolegialnych Gminy,
3) udział w sesjach rady gminy;
4) współpraca z sołtysami i radami sołeckimi;
5) nadzór nad bazą lokalową Urzędu oraz racjonalnym gospodarowaniem urządzeniami i materiałami na terenie Urzędu;
6) wdrażanie kontroli zarządczej w urzędzie i jednostkach podległych;
7) przeprowadzanie okresowych ocen pracowników;
8) inicjowanie usprawnień i upowszechnianie nowoczesnych metod pracy;
9) realizowanie polityki zarządzania zasobami ludzkimi w urzędzie,
10) współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Gminy,
11) zapewnienie właściwej organizacji pracy urzędu,
12) prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz czuwanie nad ich terminowym załatwieniem;
13) współpraca z organizacjami pozarządowymi;
14) wydawanie wszelkich wymaganych zaświadczeń i poświadczeń urzędowych,
15) nadzór nad prowadzeniem zadań związanych z wyborami Prezydenta RP, wyborami do Sejmu i Senatu oraz organów jednostek samorządu terytorialnego.
Wymagania konieczne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach:
a) urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych,
b) starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych,
c) urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin oraz gminnych jednostkach i zakładach budżetowych,
d) biurach /ich odpowiednikach/ związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki,
e) biurach /ich odpowiednikach/ jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego,
w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach.
lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach:
a) urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych,
b) starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych,
c) urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin oraz gminnych jednostkach i zakładach budżetowych,
d) biurach /ich odpowiednikach/ związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki,
e) biurach / ich odpowiednikach/ jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego,
oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
- znajomość procedur stosowanych w administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o finansach publicznych;
- umiejętność interpretacji i zastosowania w praktyce obowiązujących przepisów prawa;
- umiejętność komunikacji werbalnej i niewerbalnej;
- doświadczenia w kierowaniu zespołem;
- umiejętność organizowania pracy w zespole;
- samodzielność, kreatywność, komunikatywność,
- wysoka kultura osobista,
- dobra znajomość obsługi komputera – środowisko Windows, pakiet biurowy MS Office.
Wymagania pożądane:
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym
- poświadczenie bezpieczeństwa.
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
· życiorys (CV), list motywacyjny;
· kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
· własna koncepcja działania oraz misja Urzędu Gminy w Wolanowie;
· oryginał kwestionariusza osobowego (do pobrania w Internecie na stronie bip.wolanow.pl w zakładce: nabór pracowników);
· własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (treść oświadczenia zgodna z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. nr 223, poz. 1458) ;
· własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (treść oświadczenia zgodna z art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. nr 223, poz. 1458);
· własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dokumenty należy s k ł a d a ć w terminie:
12 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. do 28 marca 2011 r. do godz.15.30 w siedzibie Urzędu Gminy w Wolanowie, pod adresem: ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, pokój nr 7 lub drogą pocztową w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy SG-2011” (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
Inne informacje:
· osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
· oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
· otrzymanych dokumentów nie odsyłamy;
· kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej;
· oferty osób nie zakwalifikowanych i nie odebrane przez zainteresowanych zostaną zniszczone.
Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Wolanowie zatwierdzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Wolanów nr 188/2010 z dnia 11 lutego 2010 r. z późniejszymi zmianami.
Wójt
/-/ Krzysztof Murawski
|